Hallo, Ik zit met het volgende verveeld. M'n dochtertje huilt de laatste weken eigenlijk erg makkelijk en zonder verklaarbare reden, dus ook na de voeding. Dit terwijl ze de eerste weken nooit huilde. Tijdens het huilen/neuten spant ze zich vaak in en strekt en duwt ze zichzelf waarbij haar hoofdje erg rood wordt door inspanning... Ik heb tot nu toe altijd gedacht dat dit krampjes waren maar eigenlijk denk ik dat er meer aan de hand is. Ook drinkt ze niet altijd even makkelijk meer aan de borst, ze is soms helemaal overstuur. De kinderarts ging er niet verder op in toen ik hem vertelde dat Louiza soms zomaar uit het niets begint te huilen. Hij had het over minder melk drinken omdat ze misschien gevoelig is aan melkeiwitten maar daar ligt het volgens mij niet aan omdat ik eigenlijk geen melk drink. Ook slaapt Louiza niet diep en ook niet erg veel, 's nachts komt ze elke 2-3 uur en overdag slaapt ze misschien alles bij elkaar slechts 4 uurtjes. Ik moet ze soms wel inbakeren omdat ze dan rustiger wordt, ze is heel erg beweeglijk met armpjes en beentjes. Ik maak me eigenlijk best wel een beetje zorgen, ook omdat ik erg vermoeid ben en ik er niet zoveel meer kan van genieten... Soms denk ik aan spruw maar daar zijn geen aanwijsbare redenen voor... Ik dacht aan verborgen reflux, soms geeft ze wat melk terug... Ik heb pas volgende week een nieuwe afspraak bij de ka maar wilde het toch al even kwijt...
Ik zou het toch even bespreekbaar maken met je Ka. Ook omdat je hier al bij loopt. Uit je vermoeden. Als ik je verhaal zo lees zou het best een verborgen reflux kunnen zijn. Succes ermee. Ilja