Hier ook even mij bevallingsverhaal.. Dinsdag 29 januari: Ik had een afspraak bij de gyneacoloog.. Ik ben die ochtend gestript..was nog niet overtijd maar zat er ontzettend doorheen... Ik ging naar huis met weeën..ze waren wel erg pijnlijk maar kwamen niet met regelmaat en zakten uiteindelijk weer af..helaas.. Woensdag 30 januari: Hele dag een beetje met harde buiken rondgelopen en een nare pijn in me rug.. Ben vroeg naar bed gegaan..in de hoop dat het 's nachts door zou zetten.. Me mannetje en ik wilden eerst een filmpje gaan kijken.. Het was half 8 's avonds en ik voelde een hele plas water weglopen.. Me vliezen gebroken...had gelijk weeën... Ziekenhuis gebeld en we mochten gelijk komen.. Heb eerst nog even gedouched, want ik voelde me erg vies.. In het ziekenhuis aangekomen werden we gelijk naar de verloskamers gebracht.. Daar werd ik getoucheerd en had ik nog maar 1 a 2 cm. ontsluiting..dat was balen.. Om 10 uur kreeg ik een ruggen prik om nog even te kunnen slapen..en als de weeën niet uit zichzelf heviger zouden worden zou ik de volgende ochtend ingeleid worden.. Gelukkig was dit niet nodig..om 4 uur 's nacht kreeg ik hevige weeën ..ook rugweeën die ik door de ruggenprik heen voelde.. Om half 7 werd ik weer getoucheerd en had ik 6 cm. ontsluiting.. Om kwart voor 9 kreeg ik hevige persweeën..maar ik had 9 cm. ontsluiting en mocht dus nog niet meepersen.. 15. min later...JAAA..10 CM. Eindelijk mocht ik meepersen.. Op 31 januari 2008 om 09.13 en na 3 persweeën is ons prachtige prinsesje Jaydee Noëlle Esmee geboren.. Jaydee woog 2975 gram en was 49 cm lang... Het was nog wel even schrikken want de navelstreng zat erg strak om der nekje.. Haar hoofdje was er net uit en de scharen werden er meteen bijgepakt..dus ze was gelijk los van mij..en kon me mannetje helaas niet de navelstreng doorknippen... Liefs.. Een supertrotse mama...
Mooi verwoord MissN... is eigenlijk toch nog allemaal heel snel gegaan na het strippen he? Nogmaals gefeliciteerd met Jaydee... tis een prachtig meisje!
Ahhh.. wat een liefie ! En ik had als meisjes naam Jadey , maar kreeg een jongetje Gefeliciteerd ! -xxx-