kindje in stuit; wie toch natuurlijk bevallen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door kannietwachten, 3 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    wat een buitelaar inderdaad Wenneke...wie weet legt ie zich opt moment zelf toch nog goed dan, who knows ;)
    Succes met de keizersnede anders in elk geval!!

gefeliciteerd babybuikje met uwe baby, leuk dat het goed gegaan is met een gewone bevalling en brengt inderdaad moed voor anderen die twijfelen :)

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Gefeliciteerd! Wat goed joh, zo'n soepele stuitbevalling :)

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik lees hier even mee, ons meisje ligt ook in stuit.
    Als ze dinsdag nog in stuit ligt wordt er een draaipoging gepland.

Twijfel heel erg of ik een keizersnede of natuurlijke bevalling wil als ze niet draait... Maarja, eerst maar eens kijken hoe ze precies ligt en misschien draait ze wel nog :)

4. kannietwachten

kannietwachten Actief lid

13 jan 2011
    299
    0
    0
    En flutterby hoe is het gegaan, hebben ze nog geprobeerd te draaien of was het niet nodig?

Hier nog geen babynieuws. Heb al een paar keer gedacht dat het begonnen was, maar de krampjes zwakken elke keer weer af en nu is het al 2 dagen verdacht rustig. Ze ligt nog steeds in stuit, ben erg benieuwd of het toch op de natuurlijke manier gaat lukken. Het verhaal van babybuik geeft me moed!

5. mamamoon86

17 apr 2011
    73
    0
    6
    Hé dames!

Joehoe het is gelukt! Gisteren bevallen van een heerlijk jongetje! Super bevalling gehad, vlot en volgens het boekje! Ik zou het zo iedereen aanraden, maar ja, dat is natuurlijk makkelijk praten als alles goed is gegaan.. Ik zat al heel vlug op 6 cm ontsluiting, heb toen een pethidineprikje gehad, waardoor het nog sneller ging. Heerlijk! Scherpe randjes weg, tussendoor lekker beetje soezen. Tijdens het persen hielden ze er een spiegeltje voor, zodat ik precies kon zien hoe de kleine ter wereld kwam! Geweldig! Door de vlotte bevalling heeft hij geen nadelen ondervonden van de stuitbevalling. Gedurende de bevalling werd er veel overlegd, over of alles nog goed ging en of we verder konden gaan. Er stond zelfs al een team op de OK klaar! Had er daardoor een heel gerust gevoel over! Maar de OK werd al snel weer afgezegd! Toppie dus!

Succes gewenst aan de dames die nog moeten!

6. kannietwachten

13 jan 2011
    299
    0
    0
    oh mamamoon wat een fantastisch nieuws!!Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!!
    En weer een positief verhaal over een stuitbevalling, dat geeft de burger moed!!

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Wat een fijn bericht, dank je wel....en gefeliciteerd natuurlijk :)

8. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Goed om te lezen mammamoon, gefeliciteerd!! Wat fijn dat het zo vlot gegaan is, lekker genieten van jullie knulletje nu :)
    Hoop dat er voor de dames die nog moeten straks ook zo'n goed nieuws te lezen is.

9. kannietwachten

13 jan 2011
    299
    0
    0
    Hier slaat de twijfel toe over een natuurlijke stuitbevalling. nooit gedacht dat ik overtijd zou gaan. Ons meisje blijft natuurlijk gewoon doorgroeien binnen in de buik en ik twijfel steeds meer of ik ze er dan wel zelf uit kan krijgen.
    Morgen heb ik een afspraak staan bij de gyn. Ik wil vragen of hij me wil strippen en dat is dan onze laatste poging voor een gewone bevalling. mocht er dan niks op gang willen komen, denk ik dat ik een afspraak ga maken voor een ks. Ook wil ik vragen of hij ons kindje nog eens wil opmeten (laatste keer is al 4 weken geleden) mocht ze toch nog aan de kleine kant zijn, kan ik het nog wat langer aan zien misschien. pff wat een twijfels, en ik dacht zo overtuigd te zijn van wat we wilden... die laatste loodjes hé... !

10. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    overtijd gaan met een stuitligging had ik inderdaad ook beetje schrik voor, wordt toch alleen maar groter dan he, hoewel dat op die laatste 2 weken ook geen kilo's meer is natuurlijk!

@kannietwachten: Is het al zover geweest??

@flutterby: hoe is de draaipoging gegaan??

Deel Deze Pagina