Ik ben gewoon zo gelukkig!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Macdee, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Ik wil gewoon even zeggen dat ik zo gelukkig ben! Ik heb een heerlijk zoontje van 20 maanden die zo ontzettend lief is, een vriend uit duizenden en verder een super familie, super vrienden en fijne collega's die altijd voor me klaar staan.
    Ik heb nu een behoorlijk zware zwangerschap maar iedereen is zo lief en behulpzaam dat de BI me niet klein zal krijgen.

Soms vraag ik me weleens af, hoe lang dit goed kan blijven gaan, als alles perfect is...
    Hebben jullie dat ook weleens?

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Geniet er van meis! Er is niets zo waardevol en fijn als gelukkig zijn!

3. misa

misa Niet meer actief

Ooh wat fijn om te lezen!! Doet me goed om te lezen (heb wat dipdagen gehad, terwijl ik niets te klagen heb).
    Maar dat gevoel dat alles niet altijd goed kan blijven gaan heb ik ook wel eens.. Zo van: wanneer en wat gaat er bij mij mis dan? Maar dat blok ik dan snel weer uit mijn gedachten!

Geniet maar lekker!!

4. HRM

HRM Actief lid

23 mrt 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super dat je zo gelukkig bent! :d

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Fijn dat je zo gelukkig bent meisie!

6. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

6 feb 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    Dat gevoel herken ik! Bij mij beginnen de kwaaltjes ook, maar ik geniet volop. Lekker rustig genieten van de zwangerschap, toch anders dan bij de eerste. Waar ik niet kon wachten tot hij kwam. Nu mag alles lekker rustig. Heerlijk mannetje rondlopen wat naast ondeugend ook vooral erg lief is, heerlijke vriend, familie en vrienden. Wat kan een mens nog meer wensen!

7. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja ik heb dat gevoel ook wel eens hoe kan het dat alles zo goed gaat en om je heen hoor je ook zoveel vervelende verhalen..maar wij mogen lekker genieten!!

8. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Geniet er zoveel mogelijk van. Iedereen krijgt minder leuke dingen in het leven op allerlei verschillende vlakken. En veel mensen vergeten te genieten van de mooie dingen en realiseren zich pas wat ze hadden als het er niet meer is.

Zo te horen doe jij dat absoluut niet en dat is het belangrijkste!!!!!

ps. En niet alles in je leven zal nu perfect zijn, maar jij ziet het zo wel. Een grote kracht!!!!

9. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hi
    Ik voel mij ook zeer gelukkig. Ik heb ook alles.
    Ben al meer als 10 jaar bij mijn man. Heb heerlijke dieren, heerlijk koophuis, fijne vrienden en ben nu zwanger van de eerste.Nog dik 14 weekjes.
    heerlijk toch.

Deel Deze Pagina