Kindje in stuitligging, uitwendige versie of niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marleen31, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Dames, bedankt voor jullie meningen en ervaringen.
    Ik weet dat het eigenlijk nog te vroeg is om me hiermee bezig te houden, maar op een manier kan ik het niet van me af zetten ;)

Mocht de kleine niet draaien dan heb ik eigenlijk mijn keuze al gemaakt.
    Voel iedere dag wel veel gestommel en getrappel in m'n buik, dus wie weet draait de kleine zich lekker om! Ik hoop het in ieder geval.

Dames die nog een versie moeten ondergaan, heel veel succes!

Groetjes!

2. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoop dat je kindje nog lekker draait vanzelf! ;)

Ik schrik trouwens wel van de hoeveelheid hulpmiddelen die ze gebruiken tijdens het draaien. Ook ik ben 25 jaar geleden gedraaid in de buik van mijn moeder, dat gebeurde helemaal niet met infusen en weet ik het wat allemaal. Gewoon even liggen, en ze pakte dan gewoon het kind beet in de buik en draaien maar. (nu was mijn moeder wel slank) Ik was buiten alweer omgedraaid :D Toen heeft mijn moeder het nog een keer laten doen, en voelde ze dat ik daarna lekker naar beneden zakte. Maar vind het echt raar dat het tegenwoordig zo gaat. Dan zou ik ook wel 3x na denken om zoiets te laten doen ja.

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Wij hadden er geen goed gevoel over maar hebben het toch laten doen (omdat het dom leek om het niet te doen ofzo bij de vk en in het ziekenhuis doen ze of het de normaalste zaak van de wereld is) ook laten weten dat we er niet zo'n goed gevoel bij hadden en de vrouw die het deed was ook erg voorzichtig. Het deed niet echt pijn maar het lukte ook niet. Ik voelde me hier opgelucht over, volgens mij had ik me zorgen gemaakt als het wel gelukt was, over of het allemaal wel goed was zo.

Ik hem een geplande ks gehad ivm met de minste risico's voor de baby en zou het zo weer doen.
    Voelde me ook veel beter na dat de ks gepland was voorheen was er toch steeds mee bezig in mijn hoofd maar ook met yoga,op mijn kop staan, moxa therapie.

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik heb geen infuus gehad tijdens de versie..

Deel Deze Pagina