Hallo, Zoals ik al eens eerder gezegd heb, moet mijn vriend nog een straf uitzitten van 2009. Hij zit nu in Doetinchem. Ik ga er elke week heen met de auto. Ik heb sinds kerst 1cm ontsluiting maar het gaat nu heel erg goed. Mn gyn is erg tevreden. Mijn vraag is dus: tot wanneer zouden jullie nog alleen weggaan? Het is voor mij een uur rijden naar Doetinchem. Ik wil natuurlijk zo lang mogelijk blijven gaan, maar wat denken jullie?
oei, hoe lang moet hij nog zitten? Is hij wel bij de bevalling? Gezien je banner, vind ik het wel een risico om een uur te rijden.. a omdat je al onsluiting had anderhalve maand geleden, maar.. B omdat ik de afstand groot vind.. Kun je niet met de trein? Is een stuk veiliger.. en mochten de weeen beginnen... kan er altijd wel iemand met je mee denken.. succes meid!
Hij moet nog tot Sept. Maar heeft nu 1x in de maand een weekend verlof en binnenkort krijgt ie elke weekend verlof. En we hebben ook kunnen regelen dat hij bij de bevalling mag zijn, gelukkig. Dus zodra de weeen beginnen, gelijk bellen! Ja, met de trein kan wel maar dat is gelijk weer zo duur en daarbij weet ik niet of station vlakbij ligt. Wel lastig zo. Ik had me al voorgenomen om rond mn verjaardag niet meer alleen te gaan (dat is volgende week) maar nu dat dichterbij komt, vind ik het wel snel gaan en wil nog graag alleen gaan. Maargoed, als er wat gebeurd ben ik natuurlijk verder van huis...
Ik ben nog tot week 41 alleen weggegaan, alleen was dat niet met de auto maar lopend of met de fiets. Wel op een uur fietsen afstand. Ik voelde me wel prima, ik zou eens kijken of er iemand is die je op kan halen met de auto in het geval je weeen krijgt. Mocht dat zo zijn, dan zou ik nog lekker elke week gaan hoor. Sterkte.
Ik zou toch vragen of er iemand met je mee kan. Dan hoef je tenminste niet terug te rijden, kan me ook voorstellen dat je liever niet met de trein wilt dan. Fijn dat je lief wel bij de bevalling kan zijn
Vind het wel een lange afstand om alleen te doen, qua tijd. Ik ga nog wel eens met de trein van groningen naar assen, of bus, maar ik vind dat al "lang" Stel dat je wel opeens moet bevallen, niet dat het zo'n vaart zal lopen in een uur, maar je weet maar nooit. Of toch iemand meevragen
Hey Angela, ik zou zelf tot 36 weken nog wel aandurven. Na ja uhmm dat doe ik. Ik werk op ruim 50 minuten rijden van mijn werk en ik werk tot 36 weken door. Goed naar je lichaam luisteren, vooral gezien je eerder in het zkh hebt gelegen en je al 1cm ontsluiting hebt.. Maar inderdaad je bevalt ook niet in een uur. Al lijkt het me wel een hel van een rit met weeen.
Ik ging zelf nog tot het laatst de hort op. Kan nog makkelijk als je geen andere kids bij je hebt. Weet niet of ik het nu nog zo makkelijk zou doen. ik zou goed naar je eigen lichaam en gevoel luisteren. Dat is toch de beste indicatie. Zorgen dat je telefoon opgeladen is en het doet en iemand laten weten waar je naar toe bent.
Ligt net aan, hoe je je voelt.. Ik zou het met 37 ook nog wel gedaan hebben. Voelde me prima. Het met 38-4 ook nog op 2 uur van huis gelogeerd (wel met man, voor begrafenis). Ik kon toen ook prima een uur rijden, en had het alleen ook wel gered. Ik wist wel waar het dichtbijzijnde ziekenhuis was daar. Voor het geval het wel zou beginnen.. Maar hoe jij je voelt, en die ontsluiting em evt andere kwalen is lastig te beoordelen vanaf hier
Zou bekijken hoe je je voelt op het laatst. Zou niet thuisblijven ivm die 1 cm. Daar kan je wel weken mee lopen. Daarbij ben je nog wel een keer thuis, een uurtje is wel te overzien.
Ik zou lekker blijven gaan!!! Het is een bijzondere periode die jullie zoveel mogelijk samen mee moeten maken, alleen lukt dat in dit geval niet zo. Dus elke kans dat je bij hem op bezoek mag, zou ik gaan! Ook voor hem heel fijn, kan hij je toch nog steunen. Mobiel mee, mocht het ineens beginnen bel je 112 en lig je zo in het ziekenhuis. Met 1 cm ontsluiting kun je nog heel lang "lopen" en in die tijd zul je je vriend extra moeten missen. Ik weet niet hoe het werkt, maar mogen jullie ook skypen? Dat zou nog wel een goede vervanging zijn, maar het fijnst voor jullie allebei lijkt me toch wel een echte dikke knuffel! Maar mobiel mee, dan overkomt je echt niet zoveel hoor! Wat zegt je gyn erover?
Ja inderdaad, zo dacht ik er ook over. Heb mn mobiel altijd bij me voor het geval dat.. En ik wil ook graag zoveel mogelijk bij hem zijn, omdat het straks niet kan als ik net bevallen ben. Ik was alleen benieuwd hoelang jullie nog "ver" van huis gingen. Ik heb mijn gyn er nog niet over gesproken, moet er volgende week heen. Toch maar even vragen hoe zij er over denkt.
Ik ben tot 39 weken weggeweest, naar Rotterdam, is voor ons ook een uur. Zolang je je prima voelt... Een telefoon mee hebt... En iemand ( Je vader, je zus oid ) kan bellen onderweg zou ik gewoon gaan. Als 't mag van je gyn. Je kan je toch niet opsluiten tot 42 weken?
Met 33 weken een uur rijden, kan wel hoor. Ik mocht van m'n man vanaf 38 weken nergens meer heen, behalve in het dorp naar de winkel, als ik ergens anders heen moest, gingen we samen of nam ik m'n broer mee.
hoi hoi. je bent nu 33 weken.en als de weeeen beginnen valt het kindje er echt niet gelijk uit.ik zou gewoon zeggen als je je goed voelt gewoon lekker naar je mannetje gaan.en genieten van de tijden dat je even lekker samen bent. ik ben met 40 weken zwangerschap nog een weekend weg geweest naar zeeland 2 uur rijden vanaf ons,en dat ging prima.5 dagen later is mijn dochter geboren. gewoon doen waar jij je goe dbij voelt liefs esther