hallo alle laatste loodjes zwangeren..... zijn jullie ook zo nieuwsgierig hoe de bevalling zich zal aankondigen. Wanneer zal die beginnen en waarmee? Zijn alle voorweeën, echt voorweeën of houden ze weken aan? Ik ben er zo nieuwsgierig naar, en eigenlijk helemaal niet bang ervoor ofzo. Ik kan niet wacht om het kleine mensje straks vast te houden. Ik ben voor een thuisbevalling ruim een week te vroeg nog maar heb wel al voorweeën, nu een week ongeveer. En vanaf week 28 iedere dag veel harde buiken, er was zelfs toen dreigende vroeggeboorte. Gelukkig dat ik het al zo lang vol hou, dat had zelfs de verloskundige niet verwacht. Vanmorgen voor het eerst een echte wee gevoeld.......eentje die echt heeeeeel pijn lijk was en die ik weg moest puffen. Hihi ik schaamde me er niet eens voor, op de gym is het natuurlijk lachen geblazen wanneer we met zn allen puften hihi maar nu.....tja het ging gewoon zo eignelijk. Dus kortom, zijn jullie ook zo nieuwsgierig? Groetjes Anita
ja hoor meis ik ben ook nieuwsgierig ik zit al weken met voorweeen en harde buiken die nu intensiefer beginnen te worden en me slijmprop verloren eergister bij mijn eerste was ik ook niet bang keek naar de bevalling uit maar nu vind ik het toch best eng hoor tja weet wat ik kan verwachten denk ik ....
jeetje spannend hoor voor je. vooral nu je je slijmprop kwijt bent, al zegt dat natuurlijk niet dat je over een uurtje begint met bevallen. Maar het is wel één van de eerste tekenen. Alvast veel succes met puffen he!
Ik vind het behoorlijk spannend ook. Deze week nog 3 dagen werken en dan met verlof...Ik ben ook zeer benieuwd naar de weeen. Ik heb absoluut geen last gehad van voorweeen en vraag me ook af vanaf wanneer ik ze kan verwachten.
Nou ik doe mee hoor, ben heel benieuwd naar hoe de bevalling gaat beginnen en wat ik allemaal ga voelen. Vind het heel spannend. En als slagroom op het toetje natuurlijk ons kleine binkie vasthouden.... kan niet wachten. Er rommelt nog niets, maar heb wel het eerste half uur als ik uit mijn bed kom ontzettende ongi pijn in mijn buik, maar dat trekt later weer weg.... Veel succes allemaal... ! Liefs, Lynn
Ja hier nog een die nieuwsgierig is. Naar hoe het allemaal zal zijn. Wanneer breken de vliezen, verlies ik me slijmprop. Maar de grote vraag wanneer komt ze nou. Wil je graag vast houden en showen enzo haha. Maar ja zolang ze nog niet wil, zal ik moeten wachten helaas.
Jammer dat we geen luikje in onze buik hebben zitten hé... Ben zelf ook erg nieuwsgierig inderdaad...
Vanaf de dag dat ik weet dat ik zwanger ben, ben ik al ontzettend benieuwd! Maaaaar....nu kan ik voor het "echie" aftellen..een beetje dan Kuskus
hier meoten we ook nog eefjes geduld hebben, maar vind het wel spannend worden. ben er opeens veel meer mee bezig (af en toe ook even een 'oh jee, kan ik dat wel?'haha) ook omdat onze dreumes sinds een weekje een stuitligging toch leuker vond, dus wordt het ook nog even spannend of hij nog gaat draaien komende 4 weken.
Hier nog zo'n nieuwsgierig aagje! Kan niet wachten.. Ben zelfs zó nieuwsgierig dat ik me niet druk maak om de bevalling.. Ben wel heel benieuwd hoe het zich zal gaan aankondigen en wanneer.. Succes iedereen!
Ik sluit me bij jullie aan! Ik ben ook zo benieuwd hoe alles gaat beginnen en lopen en natuurlijk hoe de kleine er uit ziet! Bij ieder krampje die ik voel denk ik"Leuk zou het dan nu gaan beginnen?" (volgend mijn man kom ik daar nog wel op terug als het echt zo ver is ) We zullen zien! Er zit helaas niets anders op dan afwachten. succes allemaal! hopelijk hoeven we niet zo lang meer te wachten!
ik kan niet meer wachten tot de baby eruit komt! ik kan ook bijna niks meer.. maar de baby wil maar niet! heb ook harde buiken en wat bloed verlies vandaag maar daar houdt het dan ook weer op.. pff
misschien dommme vraag, maar hoe voelen voor weeen? ben nu 39 weken zwanger en van mij mag de kleine wel komen hoor!
Ja ik ben ook reuze benieuwd. Nu 3de week verlof en kan bijna nergens anders meer aan denken.. Heb nog maar één keer 's nachts harde buiken gehad en verder is me buik wel iets aan het zakken.. maar ik denk dat het nog wel even op zich laat wachten..
Hier ook eentje die super nieuwsgierig is! Alleen nu hondsberoerd van de verkoudheid,dus hoop niet in deze toestand te hoeven bevallen. Met 33wkn4dgn in ziekenhuis gelegen aan weeënremmers,maar nu in geen weken geen wee meer te bekennen.Nu dus in spanning van wanneer het dan wél gaat gebeuren! We willen ook zo graag ons meisje zien en knuffelen.Maar hoop toch wel dat we beiden dan van ons griepje af zijn,want het is toch wel fijn als we op 't moment intens kunnen genieten! Succes meiden met de laatste loodjes!
Het duurt voor mij nog eventjes.. zo'n 12 weekjes om precies te zijn, maar ik word met de dag nieuwsgieriger! Ben zo benieuwd hoe ons kindje eruit ziet, hoe de bevalling zal verlopen en hoe ik het zal ervaren. Ben dan ook stiekem de dagen al aan het aftellen...!