Hallo dames, even een vraagje... Ik hoor graag jullie mening of ervaringen! Mijn vriend heeft een keer aangegeven dat hij graag samen wil testen. Maar ik heb dus al 12 dpo alleen getest. Ik was gewoon veel te nieuwsgierig en ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik nu al zwanger zou zijn of dat het zichtbaar zou zijn op een test! Als we samen gaan testen wil ik met een digitale test gaan testen met woorden, omdat het dan meteen duidelijk is. Nu voel ik me dus een beetje schuldig dat ik alleen heb getest... Ik zie hem de komende dagen niet vanwege zijn werk (hij is enkele dagen weg). Vrijdagavond hebben we een avondje met ons tweetjes en dat is na mijn NOD. Het leek mij dus leuk om die avond te gaan testen met zo'n digitale test. Maar wat zal ik doen? Zal ik vrijdag tegen hem zeggen dat ik al getest heb en bijvoorbeeld een cadeautje maken van de test (dipstick) OF gewoon niet zeggen dat ik al getest heb.... Ik ben bang dat hij teleurgesteld is als hij ziet dat ik al alleen heb getest...
Oei, wat lastig!! Ik denk dat je jezelf in een lastig pakket hebt gebracht, want hij zal toch wel merken dat jij het al wist, tenzij je heel goed kan spelen dat je net zo verrast bent met het positieve resultaat als hij . Ik zou dus gewoon open kaart spelen, want waarschijnlijk komt ie er toch wel achter, denk ik Gefeliciteerd trouwens
Ik heb het ook alleen gedaan, een vriendin van me vond dat raar omdat haar vriend ook heeft aangegeven het samen te willen doen. Zelf had ik al een dikke week het gevoel dat er iets 'niet klopte', maar durfde ik in eerste instantie niet te testen om mezelf niet teleur te stellen met een negatieve test. Wel over gesproken met mijn man, maar die had ook zoiets van het zal wel niet en wacht nou eerst maar even af... Toen hij een paar dagen later ging voetballen en ik me alleen op de bank helemaal gek zat te maken van het me afvragen of ik misschien toch niet zwanger zou zijn, ben ik naar de drogist geracet en heb ik een test gehaald (of eigenlijk drie ). Thuis positief getest en 's avonds nog een keer en pas de volgende ochtend een digitale test gedaan en die ingepakt en als cadeautje gegeven. Hij heeft er nooit bij stilgestaan dat hij er bij had moeten zijn of zo, hij was alleen maar heeeeeeel erg blij!
Ik heb ook alleen getest, maar dat was omdat we het niet verwachtende waren. Mijn vriend en ik waren op reis in Mexico en al 7 maand aan het proberen voor een kindje. Ik was nog niet overtijd, maar wilde toch testen omdat we die dag gingen duiken en dat kan schadelijk zijn als je zwanger bent. De test gaf meteen twee streepjes aan De mensen die aan het zwembad lagen zullen ons waarschijnlijk gek verklaard hebben toen ik met mijn test kwam aangelopen, haha
Gelukkig ben ik niet de enige die op een gegeven moment gewoon niet meer kan wachten met testen... Ik denk dat ik het ook op zo'n manier ga doen!!! De test als cadeautje geven. En dan kunnen we die avond altijd nog die digitale test doen...
Ik heb ook alleen getest. Puur omdat ik al zoveel negatieve testen in m'n handen had gehad dat ik te bang was voor een teleurstelling. Kun je niet vrijdag de positieve test leuk voor h'm verpakken en die aan h'm geven? En dan daarna samen de digitale doen?
Ik zou als ik jou was gewoon eerlijk zijn en het vertellen. Via een klein cadeautje o.i.d. is erg leuk. En dan doe je daar gewoon een ingepakte clear blue bij zodat jullie samen nog eens kunnen testen
Tja... Ik denk dat je geen keus meer hebt. Je hebt de test nou eenmaal al gedaan. En het lijkt mij toch niet dat je iets (zoiets) gaat verzwijgen tegen je partner! Ik heb de test ook alleen gedaan. Ingepakt en 's avonds als cadeautje gegeven. Helemaal geslaagd!!
Ik was alleen toen ik testte. Hij was bij mijn moeder de vijver aan het opruimen haha. Ik belde hem met het nieuws dat ik hem kwam halen "omdat er iets was wat niet kon wachten". Ik helemaal voorbereid, wilde hem "ontvoeren" naar ons favoriete bosmeertje, had een fles van zijn lievelingsbier voor hem meegenomen en de test mooi ingepakt enz enz. Haal ik hem op, op de terugweg zat hij de hele weg met zo'n chagrijnig gezicht te zuchten dat ik dacht dat hij helemaal niet blij was, hoewel we wel een kinderwens hadden. Ben toen maar naar huis gereden, test op atfel gegooid "alsjeblieft" en ben naar de slaapkamer gelopen. Kwam ie me in tranen achterna dat ie zo blij was, dat hij zooo erg hoopte dat het dit was in de auto en dat hij gewoon bloednerveus was. Hij was bang dat ik hem voor iets futiels kwam halen hahaha Mijn romantische mededeling finaal mislukt dus
Oh ik heb altijd alleen getest, soms was hij al thuis, soms niet Hij vond het nooit zo leuk, maar ik kon me niet inhouden en moest dan gewoon testen... Nu was het normaal inmiddels voor hem dat ik al getest had zonder hem. Had een foto ge appt met zwanger 1-2 . Hij was helemaal gelukkig. Ik zou gewoon eerlijk zijn dat je niet meer kon wachten en getest hebt, is toch ook zo
Ik heb ook alleen getest, vriend was een paar dagen weg en ik kon niet wachten. Heb hem de test gegeven met een enorme strik er omheen Tweede keer was hij er wel bij, dat vond ik ook wel erg leuk. Dat gezicht van hem! Ik zou het eerlijk tegen je vriend zeggen hoor en zeker geen toneelstukje opvoeren. Vind het niet echt iets om over te gaan liegen.
We hebben samen getest omdat ik het niet alleen durfde (heel onverwachts zwanger). Gewoon zeggen dat je al getest hebt en leuk inpakken ofzo.Ik zou hier ook niet om gaan liegen (mijn gezicht spreekt altijd boekdelen dus het zou niet eens lukken).
Ik heb het ook bewust alleen gedaan. Ik was wat nuchterder betr. het zwanger worden. Ik had ons een jaar de tijd gegeven, terwijl hij al naar 1 test (na 1,5 maand) terleurgesteld/neerslachtig was. We hebben overlegd, en hij vond het ok als ik alleen testte, zo kon hij wat beter met de teleurstelling omgaan. Ik zou het idd wel vertellen. Ik zou niet tegen m'n over zoiets kunnen liegen...
Ik heb ook alleen getest. Ml wilde wachten maar ik wist het eigenlijk al. Toen heb ik na een dag gezegd dat ik toch wel exht zeker wist dat ik zwanger was en een cb test ging halen. Ik zou wachten tot hij thuis was van zijn werk,maar na twee uur whatsappte hij al dat ik toch maar moest testen.ik kon dus mijn lachen inhouden omdat hij de 2e test uiteindelijk zelf ook niet kon wachten. Ik wilde hemx niet teleurstellen met een negatieve test,dus voel me er ook niet schuldig over.
Ik zou het hem gewoon opbiechten. Ben zoiezo tegen liegen en als hij er wel achterkomt dan is dat alleen maar een grotere teleurstelling.
De eerste keer dat we gingen testen deden we dat samen maar dit werd een MK. De maand erna voelde ik me weer zwanger en heb ik op 9dpo al getest, kon niet wchten haha. Wel alleen, want als het niet zo was dan wilde ik alleen zijn en bovendien vierde mijn vriend zijn verjaardag en wilde ik hem niet meeslepen in een teleurstelling. Gekukkig was de test positief en toen heb ik hem ingepakt. Vriend heeft er nooit een probleem van gemaakt en de andere testen hebben we samen gedaan.
Oh ik begrijp je nieuwsgierigheid heel goed hoor had ik ook ! Maar ik deed het ook toch alleen terwijl we samen de uitslag zouden zien, meneer lag namelijk nog in bed maar was wel wakker. En daarna ben ik zonder wat te zeggen eerst naar de dokter gegaan om te kijken of het ook echt zo was ( kon het moeilijk geloven .. ) Maar ik denk ook dat het echt het slimste is om het gewoon te zeggen en ja een 2e test is eigenlijk onnodig dus ligt eraan of je dat zelf wilt maar denk ook wel dat hij het zal kunnen begrijpen toch ? In iederegeval gefeliciteerd met het nieuws en zou zeker hem gewoon lekker verassen met de test die positief was !
Gewoon zeggen. Wij hadden samen testen gekocht en hij was ook gewoon thuis (hij was ook degene die wilde dat ik testte), maar ik heb stiekem 1 van de testen gepakt en meegenomen naar de wc, durfde het niet met hem erbij.. Daarna uiteraard wel meteen laten zien. (Het was hier trouwens niet gepland)
Wij zouden ook samen gaan testen 2 dagen na mijn nod wanneer mijn man thuis zou komen van een oefening voor het werk. Hij was al twee weken weg en ik had griep en voelde me zo ziek dat ik maar een test heb gedaan omdat ik toch dacht dat hij negatief zou zijn en ik zo wanhopig was om weer medicijnen te kunnen gebruiken tegen de griep! Maar er verscheen zo waar een tweede streepje.. SHOCK! Heb mijn man toen meteen gebelt en alles verteld want wou ook dat hij als eerste zou weten dat we zwanger waren. We hebben die zaterdag alsnog samen getest zodat hij het ook met zijn eigen ogen kon zien! Gewoon eerlijk vertellen dus!