Hoi, Gister ben ik gestript. Ben inmiddels 40 weken. Het heeft nog niet geholpen, in die zin dat ik nog steeds zwanger ben. Maar vanacht wel behoorlijk krampen gehad, die gingen dan weer en sliep ik weer even. NU is het wel weer afgezakt maar zeurt nog wel. Alsof ik behoorlijk ongesteld moet worden zeg maar. Ook is mijn ontlasting ineens veel soepeler (last gehad van obstipatie de laatste weken) en is mijn buik gewoon onrustig. Ook is de baby heel erg druk. aangezien ik de vorige keer ben ingeleid weet ik niet hoe het voelt als de boel vanzelf op gang komt dus voelt het allemaal een beetje alsof het voor de eerste keer is, dus vandaar deze post. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Met deze klachten, kan het zo zijn dat het alsnog op gang komt of is de kans toch een beetje verkeken? De verloskunidge zei dat na een strippoging de bevalling meestal 6-12 uur later op gang kan komen (of niet natuurlijk). Ik weet dat het natuurlijk geen garanties geeft en iedere zwangere het anders ervaart maar daarom benieuwd naar jullie meningen en ervaringen. Groetjes
bij mijn vorige zwangerschap met 40,4 gestript om 4 uur smiddags en de dag erna om 7 uur in de ochtend zijn mijn weeen begonnen!
Bij mij hielp strippen voor geen meter. Ze hebben het 5x geprobeerd en uiteindelijk hebben ze haar met 11 dagen overtijd in het ziekenhuis gehaald. Maar duim echt voor je dat het lukt! Daar hoopte ik toen ook zo erg op.
Ja, ik hoop ook echt dat het nog gaat lukken. Donderdag doen ze weer een poging. Maar ben toch bang dat het weer inleiden wordt omdat ook deze spruit geen zin heeft om zelf te komen. Merk wel dat ik nu overal op let, alles wat ik voel, denk ik 'oh zal het' .... Moet het ook wel proberen los te laten denk ik anders blijft de teleurstelling wel heel groot...
Bij mijn 1e ben ik gestript met 41+2 wkn, rond 16:00 uur in de middag. Rest van avond wat harde buiken en rommelen, en 's nachts om 3:00 uur plotseling de eerste wee. 's Ochtends is mijn zoontje geboren rond 7:15 uur. Dus idd binnen 12 uur start van bevalling. Bij mijn 2e ben ik meerdere keren gestript, de laatste keer met 41+4 wkn rond 15:00 uur. Eigenlijk weinig reactie van mijn lijf, her en der een onregelmatige wee, maar verder niets. Goed geslapen en de volgende dag (41+5 wkn) om 16:00 uur is de bevalling opeens begonnen, ruim 24 uur na laatste strippoging. Zowel ik als VK zijn er van overtuigd dat strippen geen invloed heeft gehad. Het is een bekend nadeel van strippen, dat het een hoop voorweeen en gerommel in de buik kan opwekken, zonder dat het 'resultaat' heeft. En het klinkt alsof dit bij jou aan de hand is. Doe lekker rustig aan, warme kruik op de buik en misschien wat afleiding. En dan (helaas ) maar verder afwachten...
Ja, we wachten af... De vk belde nog vanmiddag en ze probeert het morgen nog een keer. Nou ja, het is ook niet anders. En van bil gaan bloempje, pfff moet er niet aan denken op het moment..... Dat heb ik overigens bij mijn dochter wel geprobeerd op een gegeven moment en heeft ook niet geholpen... Kache; dat gerommel blijft inderdaad. Wel vermoeiend. Doe het ook rustig aan en heb afleiding genoeg met mijn stuiterende peuter door het huis, maar ook dat is wel heel vermoeiend nu... Nou ja, misschien zet het alsnog door... We blijven hopen
Bij mijn dochter ben ik met 41+4 gestript, om 9 uur s ochtends, om 2 uur s middags begonnen voorzichtig de weeen en s avonds om half tien is ze geboren. Dus inderdaad bijna 12 uur. Advies van ziekenhuis toen na het strippen om het op gang te brengen was 'ga maar een flink stuk lopen'. Was al bijna net zo onmogelijk en onaantrekkelijk als het idee om dan nog van de bil te gaan Maar ik ben idd in huis wel blijven bewegen, wellicht (!) dat dat nog geholpen heeft. Maar je zult het eigenlijk nooit weten en het ene verhaal zegt idd niet veel meer dan het andere, want het kan alle kanten op gaan. Was er al sprake van veel verweking van de baarmoedermond? Kan me wel voorstellen dat je hoopt dat het gewoon op gang komt. Duimen dat het vanavond/vannacht lost barst!
De kleine ligt gewoon nog lekker bij mama Die denkt ook bij zich zelf, ja daaaag! Ik hoop dat jullie snel je kleine in jullie armen mogen sluiten!!
Balen dat het niet lijkt te werken...Bij mij was Job er 4 uur na het strippen...Hopelijk begint er snel iets!
Strippen hoeft ook niet altijd iets in gang te brengen.. Het komt wanneer het komt hihi, ook al duurt wachten dan inderdaad lang.
Balen zeg! Ik ben ook 2x gestript bij de jongste maar het gaf me alleen maar last. Pijnlijke harde buiken, geen slaap meer en geen baby.. Dus uiteindelijk uit ellende maar mijn vliezen gebroken, maar deze keer geen gestrip meer voor mij!!
Tja, blijkbaar heeft ook deze er echt geen zin in. Mijn dochter kwam ook niet uit zichzelf, die is met 42 weken gehaald anders had ze er waarschijnlijk nog in gezeten Het wachten op de kleine vind ik nog niet eens het ergste, maar ben gewoon kapot. Zeker met een stuiterende dreumes om me heen is het zooooo ontzettend vermoeiend... Maar ja, er zit niks anders op...