Dat is geen onzin... Enig idee hoe snel ze groot worden! Voor je het weet zitten ze op school en dan kijk je met weemoed terug naar de tijd dat ze zo lief, klein en onschuldig waren... Dan wil je niks liever dan ze weer in slaap wiegen en dicht tegen je aanhouden... Een klein kindje is echt niet het einde van de wereld... er zijn nu eenmaal wat kleinere en grotere kindjes...
Hier het kindje ook lichtelijk aan de kleine kant. Mijn vriend en ik zijn zelf ook niet erg groot dus waren er ook niet vanuit gegaan dat het kindje erg groot zou zijn. Moeten morgen weer voor controle dus ben benieuwd.
mijn nicht heeft dat ook gehad met haar dochter en haar d dochtertje is nu 11 jaar dus het komt allemaal goed uit eindelijk
Hier ook. Zoontje geboren met 38w4d en 46cm en 2730gram. Nu bijna 1 jaar en zit precies op de gemiddelde groeilijn qua lengte en gewicht. En langer klein blijven?? Dat is onzin. Hij zat met 3 maanden op de gemiddelde lijn en loopt nu qua ontwikkeling ver voor. Dus het zegt helemaal niks. Mijn navelstrengflow was niet meer goed. Daarom wat achterstand in groei. Maar mocht dezelfde dag mee naar huis. Geen problemen met voeding of temperatuur houden.
Lana werd ook heel de zwangerschap te klein geschat. Uiteindelijk ingeleid met 38weken en woog ze 2910 gram. Gister op het cb was ze 49 cm lang en woog ze 3320 gram. Haar geboortegewicht werd geschat op 2200 gram.