goedendag dames.. nu ben ik zo leuk bezig veweest en heb onze box in elkaar gezet... nu is het probleem hij is bij mijn dochter al gebruikt. en ik wil dus de box half hoog hebben nu het probleem ik weet niet waar die onderdelen zijn! het zijn schroeven die je erin moet draaien met een punt waar de plaat invalt. hij is van het mark booita kan iemand mij helpen
Misschien even Bopita mailen? Ik had bij het in elkaar zetten van het kamertje een onderdeel gemold, even gemaild en toen het nieuwe onderdeel gekregen (gratis).
Hoi, ik miste 1 spoed van Bopita en heb ze gemaild. Ik kreeg deze kostenloos toegestuurd. Superservice! Dus even een mailtje en klaar....
ah . dans je wel.... enne pas 23 weken zwanger kan zo zijn ... maar ik heb het liever klaar,... dan dat ik er met 38 weken achterkom dat ik wat mis
Ja, we moeten van het weekend de box maar eens op gaan zetten haha.. Met de rest waren we sneller hoor Afwachten dus.. En wachten duurt altijd al zo lang!
Wij misschien ook 1 onderdeel, maar heb geen idee welk merk de box is.. het is zo'n kokertje waar je de schroef in vast draait. Iemand enig idee hoe daar aan te komen?