het zit zo, wij varen en hebben 2 slaapkamers waar geen vaste bedden in staan, onze slaapkamer en de slaapkamer van de schipper. Op de slaapkamer die voor daniel word staat een stapelbed. Omdat er op geen van de kamers met vaste bedden een ledikantje past slaapt daniel nog altijd bij ons, maar hij begint steeds meer op ons te reageren als wij naar bed gaan etc en omdat wim er snachts nogal eens uit moet en weer terugkomt en ik moet plassen vanwege zwangerschap is dat niet prettig. Ook begon hij vandaag op de verwarming te klimmen. Nu kan ik op onze kamer het bedje ook niet op een andere plek zetten. Het is dus de bedoeling dat daniel na nieuwjaar een eigen slaapkamer krijgt, maar daar staat dus een stapelbed, waarvan er (gelukkig) al 3 kanten dicht zijn (2muren en 1kast). hoe kan ik het onderste bed zo maken dat daniel er niet uit kan vallen? Of heeft iemand andere tips hoe je een zeer ondernemend klein mannetje netjes in zn bed kan houden!
zon hekje is een tijdelijke oplossing. ik denk mijn dochter bijna 14 mnd die klimt eroverheen geloof me. kan er geen camping bedje naast staan?
Kan de matrasbodem uit het onderste bed van het stapelbed? dan kan daarin miss een campingbedje plaatsen. Heb je ruimte gemaakt die er eerst niet was. Succes