Hallo! Bij mijn vorige zwangerschap had ik last van extreme vermoeidheid, zeer pijnlijke borsten. Nu ben ik weer zwanger (4 weken + 3 dagen), maar ik heb niets geen symptomen, alleen dat ik me soms wat vermoeid voel. Gisteren was ik af en toe misselijk, maar zelfs dat is vandaag weg. Ik maak mij grote zorgen dat er iets niet goed is. Is het erg dat ik niets voel qua symptomen?
Wat ik er nog even aan toe wil voegen is dat, ik vanaf vorige week dinsdag t/m afgelopen woensdag steeds rugpijn had wat me soms naar mn benen trok en buikpijn alsof mn ongesteldheid zo door zou komen. Daar maakte ik me ook zorgen om. Ik had verder geen bloedverlies. Ben op het moment overdag soms vermoeid, maar s avonds daarentegen zo vol energie.. Dit herken ik niet van mijn eerste zwangerschap en daarom ben ik bang dat het niet goed is, omdat ik dus vrijwel geen zwangerschapsklachten heb.
Dit was ik vergeten te melden in mijn laatste reactie; ik heb ook een stekende pijn boven mijn schaambot/lies en buikpijn.
Hallo, Het wel of niet hebben van zwangerschapsverschijnselen is geen graadmeter of de zwangerschap wel of niet goed is. Je klachten kunnen per zwangerschap en zelfs per dag verschillen. Ook buikpijn mag erbij horen aan het begin van de zwangerschap, zolang je er maar geen helderrood bloedverlies bij hebt. Groetjes Gea