nu had ik van de week al last van krampen dat ik niet wist of het nou me darmen waren of gwoon al weeen..(heftige opstibatiekramp) waarvan me vriendin zei dat die wel vergelijkbaar waren met weeen.. T was weer afgezakt en bleken dan denk ik toch me darmen te zijn want heb 3 x moeten poepen.. Alleen nu blijf ik pijn in me onderbuik houden met regelmatig felle steken..die ook doortrekken naar me benen...met af en toe ook flinke steken in me vagina..en regelmatige druk op me vagina beetje vergelijkbaar als op een volle blaas drukken... Ik ben 36 week zwanger en moet pas volgende week donderdag weer na de Vk..ook heb ik vaak harde buiken...ons meisje is al diep ingedaald en ligt ook al vast...weet niet zo goed wat ik hier van moet denken... Iemand ideeen over deze aan houdende soort krampen?? Ze duren de gehele dag....ze als ik ontspannen ben.. grtzz
Ik dacht eerst indalen, maar las later dat ze dat al is. Zwakt het af onder een warme douche? Ja, dan zouden het oefenweeën kunnen zijn. Wordt het erger onder de douche, dan zou ik toch even de VK bellen.
En, weet je al wat het is/was? Ik heb dit nu dus, ben vandaag 37wk zwanger. Werd vanochtend wakker met pijnlijke krampen. Die bleven even aanhouden maar toen moest ik nodig naar de wc dus dacht dat dat het was en dat het over zou gaan, maar het blijft nog steeds aanhouden, een beetje vage krampen. Dus ik ga zo de douche maar eens uitproberen, maar denk dat het gewoon mijn darmen zijn. Oh en die druk die je voelt vergelijkbaar met druk op je blaas, dat is je kleine die op je onderkant drukt omdat ie al (diep) ingedaald ligt. Heb dit ook constant. Als de beeb dan beweegt lijkt het net of je spontaan heel nodig moet plassen, naar gevoel vind ik het.