wat eten jullie babies van 7 a 8 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door stella, 18 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stella

stella Lid

4 okt 2005
    57
    0
    0
    groepsleidster
    hoi Mijn dochterte Puck word de 19de alweer 8 maanden. En eigenlijk kreeg ze alleen nog veel fles voeding. Een aantal dagen terug weigerde ze ineens s'ochtends de fles en kreeg ik er ook niets anders in. Ze krijgt nu s'ochtends pap, dan een paar uur later nog een fles. S'middags een fruithap en nog wat opvolgmelk en s'avonds een potje groentehap (mevrouw eet niets homemade). Dan s'nachts nog een fles. Tussendoor krijgt ze diksap. Nu gaat het na een aantal dagen oefenen met sap enz wel goed,. maar ik zie haar nog geen boterham eten. De potjes vanaf 8 maanden krijg ik er ook niet in vanwege de stukjes. Hoe ziet jullie voedingsschema eruit? :)

2. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Milan kreeg met 8 maanden het volgende:

8.00 pap
    10.00 fruit+sap
    12.00 boterham+fles
    15.00 liga+sap
    18.00 warm eten met toetje
    19.30 fles

Ik zou toch eens gaan oefenen met een boterham. Misschien wil ze er in het begin niets van weten, maar als je gewoon eens wat oefent, komt dat zeker goed. En krijgt ze 's nachts nog steeds een fles?

3. stella

stella Lid

4 okt 2005
    57
    0
    0
    groepsleidster
    ja, om een uur of 12's'nachts krijgt ze nog een fles, dan slaapt ze in ieder geval door!
    die boterham zal ik zeker gaan proberen. Ze gaf zelf ook wel aan dat ze meer nodig had dan die flessen melk. Het lijkt wel of ik haar onbewust klein wil houden :oops: . Ze is ook maar een kleine meid voor haar 8 maanden, maarja ze is wel 8 maanden.
    Bedankt voor je schemaatje

4. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Graag gedaan, succes ermee!

5. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    haha die van mij is ook bijna 8 maand en haar schema is zo:

7.00 pap
    9.00 fruit en dan naar bed
    12.00 100 cc pap (brood wil ze ook echt nog niet!)
    dan koekje en ranja
    rond 14.30 beetje yoghurt dan naar bed
    17.30 groente (als we iets eten wat zij ook mag pureer ik het helemaal fijn ander wil die van mij het ook echt niet!) anders een potje. Vla als toetje.
    18.30 90cc pap als ze wil en anders niet. Dan gaat ze slapen van 19.00 tot 7.00..

Deel Deze Pagina