Zwangerschapsuitslag?

Discussion in 'Zwangerschap' started by speeters, May 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Hoi!

Ik heb al van voor mijn licht positieve testen verschrikkelijke uitslag op mijn gezicht (geen puistjes!). Het lijken grote, droge vlekken, maar ik heb ze ook soms op mijn armen. Ik heb nooit exceem of andere huidproblemen gehad, maar die rode vlekken ontsieren nu echt mijn gezicht. Hydraterende crèmes helpen amper en echt veel jeuk heb ik niet (het komt vaak plots even hevig op, maar zeker niet de hele dag door). Buiten die vlekken heb ik ook rode kleine butjes in mijn gezicht, gewoon samen met die vlekken.

Heeft er nog niemand dit in het begin van de zwangerschap gehad, is dit een kwaaltje of misschien helemaal niet?

Groetjes,
    Sandra

2. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb er (nog) geen last van, mijn schoonzusje had het ook en na de bevalling trok het gelijk weg

3. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    ik heb af en toe ook last van een shale plek op mn wang, eerder nooit last gehad
    van uitslag of exceem.
    Het lijkt een beetje op een uitgedroogd stukje , beetje rood ook.
    Ik smeer dat plekje goed in met dag creme , trekt het snel weg...
    Hoord echt bij de zwangerschap.... hormonen :)

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Heb er ook last van, het zijn inderdaad geen echte puistjes maar heeft wel iets weg van acne, gek word ik ervan. Zit bij mij met name halverwege mijn wangen tot aan mijn kaaklijn.

Doe je niets tegen, is echt door de hormonen en na de bevalling zal het weer verdwijnen..

5. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Ja inderdaad, dat is wat ik bedoelde! Ik ben blij dat ik niet de enige ben en dat ik weet dat het er gewoon bij hoort, want erg mooi is het niet. ;)

Vanaf wanneer kregen jullie die uitslag?

Share This Page