hallo dames, Er is weer nieuws... vorige week moest ik op controle komen bij de gyn. Maar de avond van te voren had ik last van buikpijn en koorts 41,5. Dit had ik gemeld bij de controle en de arts controleerde mijn buik en ik moest toen met spoed door naar urologie. Daar werd besloten om bloed te onderzoeken en daaruit kwam dat ik een grote ontsteking in mijn lichaam had. Alleen konden de artsen niet vinden waar die zat. Daardoor ben ik worden opgenomen en heb per infuus antibiotica gekregen. Na 2 dagen bleek dat de waardes van het bloed nog veel erger verstoort raakten. Daardoor heb ik andere antiobiotica gekregen maar nu, een week later, heb ik nog steeds die ontsteking (hij is wel al gehalveerd). De artsen zijn gestaakt met de antibiotica voor het kindje. en ik moch eindelijk na een week naar huis. Ik moet nu elke dag bloedprikken om te kijken of het niet erger word. Maar al met al met het kindje is het super vorige week op de echo was hij spring levend en de hele tijd aan het draaien. Volgende week weer controle, ben benieuwd wat we dan weer te horen krijgen.