Kindje ligt in Mn rug

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MariamZ, 1 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ik had gisteren een pretecho en toen zei die mevrouw die de echo deed. Zooo wat ligt je kindje te diep. Ik heb nu al wel een buikje, maar krijg je daardoor een minder grote buik en kan t nog veranderen dat t kindje omhoog komt? Ik heb 4 april weer een afspraak staan bij de Gyn maar ben erg benieuwd naar ervaringveraen!

Xx

2. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Niemand?

3. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ja joh, dat kan allemaal nog veranderen. Baarmoeder gaat echt nog flink groeien hoor!

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

"Wat ligt je kindje te diep" is een rare zin. Ligt je kindje diep? of te diep? groot verschil ;)

De ene baby ligt laag, de ander hoog, de volgende diep, de ander dwars, enz enz. Niets aan het handje, komt allemaal goed.

5. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Joh je baby is nog zo klein, die gaat nog alle kanten op. Alles groeit straks nog en maakt plaats voor een grotere baby.
    En je kan er nu nig niet zoveel over zeggen. Bovendien, voor vragen en adviezen over ligging zou ik echt de VK en gyn als leidraad gebruiken en niet de pretecho dame.

Maak je nog maar geen zorgen hoor ;)

6. Swee

Swee Actief lid

28 apr 2016
    369
    0
    16
    Mijn boefje ligt ook graag "diep" maare ik heb toch echt een flinke buik.

7. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Hahaha OK. Gelukkig maar! Ik ga t dinsdag alsnog. Ragen aan de Gyn. Maar bedankt voor jullie antwoorden. Hij ligt idd diep niet te diep sorry!

8. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ons dametje lag bij de 20w echo heel ver naar beneden. Ik moest zelfs plat gaan liggen omdat ze anders niet alles kon zien. Maar nu voel ik dr door mn hele buik, die gaat echt nog wel alle kanten op hoor 😄

9. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Ik heb een zogenaamde Aziatische baarmoeder, mijn baarmoeder ligt naar achteren gekanteld dus bij de termijnecho moesten ze ook erg duwen en wiebelen om de kleine goed te zien. Maar nooit te horen gekregen dat de kleine te diep lag.

10. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Mijn kleine lag ook erg diep.... de gyn moest daardoor vaak tot ver beneden met het echo apparaat gaan om de baby goed te zien. Hier lag die overigens te diep. Maar nu ik over de 20 weken ben is die weer gewoon omhoog gezwommen...dus het kan nog elke kant op gaan

11. NewDreams

NewDreams Actief lid

28 feb 2017
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn baarmoeder ligt ook erg diep.
    Bij mn eerste had ik amper een buik, maar dochter zelf was ook heel klein.
    Bij de 2e had ik een aardige buik.
    3e is bijna 11 weken, maar heb echt een mega buik!
    En moest van de week toch echt de echo inwendig doen, omdat het gewoon te diep was om via de buik te kunnen zien.

Deel Deze Pagina