Hey iedereen, ik heb een nicht van mij die ook zwanger is. Nu heeft ze een heel groot probleem, het kindje ligt op haar blaas. Ze moet elke 10 minuten naar toilet lopen zowel dag en nacht en dit al enkele weken. Ze is nu 4 maanden zwanger. Verleden week is ze zelfs flauw gevallen op haar werk doordat ze niet kan slapen. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat zou ze kunnen doen? Een blaasontsteking is het niet. Dat heeft ze gehad maar is volledig genezen. Ze is echt radeloos, ze kan niet profiteren van het 'zwanger zijn' Groetjes van Evi
pooh! wat lijkt me dat verschrikkelijk irri! Ik heb wel van die dagen dat ik elke 10 min. naar de wc moet, maar na een halve dag is dat over, en ik denk dat uk dan gedraaid is...Maar die halve dag vind ik al irri! hahahah Maar wat ik niet begrijp, een kindje draait toch? ik mag aannemen dat ie dan niet de hele tijd op haar blaas ligt? Of zie ik het verkeerd? Dat is toch meestal alleen aan het eind van de zwangerschap als de uk al vast ligt? Tot die tijd draait ie veel en drukt ie dus niet de hele tijd op de blaas. Maar sorry, geen ideen of tips dus!
Ach praat me er niet over. Bij mij zit het ook steeds op mijn blaas. Ik ga daarom ook steeds naar de wc, want het voelt er vervelend, en het loopt erg moeilijk en ik krijg er harde buiken van. Gewoon wachten tot het kindje er uit is.
oei oei oei, zou er dan niets kunnen helpen? Ze kan echt niets doen. Ze moet constant naar het toilet lopen. Ze slaapt echt helemaal niets...
Mijn kindje maakt er ook een sport van om te trappen tegen mijn blaas. Het is een heel raar gevoel als ze tegen mijn blaas schopt! 's nachts moet ik 4 of 5 keer opstaan om naar het toilet te gaan en als ik dan toch is probeer te blijven liggen krijg ik ook pijnlijke harde buiken. Ik probeer zo weinig mogelijk te gaan winkelen en als ik ga moet ik zeker weten dat er een toilet in de buurt is! Maar ze kan er toch niets aan doen hoor Gewoon wachten!
Ik heb er ook veel last van gehad. Kon wel op de wc blijven zitten, qua gevoel dan. Maar als je je blaas goed leeg hebt geplast dan kun je echt wel even zonder wc, al lijkt/voelt het anders... Ik ben de aandrang dus maar gewoon gaan negeren, al voelde het dan nog wel rot (zeker als ie er ook nog eens lekker tegenaan gaat trappelen). Maar meer kun je er inderdaad vrees ik niet aan doen. Wachten tot de baby iets wegdraait of eruit is.
ik heb hetzelfde, moest ook om de ongeveer 10 minuten na de wc, toen werd dus op de pretecho vertelt dat de kleine op de baals ligt, en dat verklaard dus die drang om te plassen. ik denk niet dat je er iets aan kan doen. ik iig niet. als ik in bed lig, ga ik na de wc, plas zoveel mogelijk uit, ga weer liggen, dan moet ik eigenlijk weer, maar preobeer er gewoon niet aan te dneken en val uiteindelijk toch in slaap. wordt wel heel vaak wakker om na de toilet te gaan, maar val dan wel weer vlug in slaap. En overdag regelmatig oogjes sluiten suc6 ermee!