Ik krijg op eens de kriebels, ik zit nu op mijn werk en ik zit me ineens te bedenken dat ik nog maar een weekje moet werken voor mijn zwangerschapsverlof! OOHH wat is de tijd snel gegaan zeg, ik krijg ook ineens de kriebels over de bevalling, en is ons baby-tje wel gezond? Ohh jee en als dat niet zo is wat dan? Zijn we dan sterk genoeg om dat aan te kunnen? Hoe zou ons baby-tje eruit zien? Lijkt ie op mij of op mijn vriend? OOOHH ik vind het zoooooo spannend! ik moest het even kwijt
Och jeej! Paniek! Ik kan er best inkomen dat je daar ff de kriebels van krijgt hoor! Ik krijg ze nu al zelfs... ben nog niet eens zwanger en ik vraag me al af hoe het zal zijn als... enzo... Komt allemaal wel goed hoor! Veel zwangerschapsverlof-plezier alvast! Lekker genieten van die laatste weekjes!
Hihihi Bella, hier heb ik ook al last van hoor.. kreeg net t kraampakket binnen van mn zorgverzekeraar. Nu komt t allemaal wel dichtbij hoor! Zo spannend
Heb vandaag de eerste dag van mijn verlof, vind het nu ook wel spannend worden.maar het lijkt ook nog zo ver weg, kan me nog niet echt een voorstelling maken van na de bevalling. Groetjes lisette
Gisteren is mijn vriendin bevallen, nu krijg ik nog meer kriebels! Ik ben zo benieuwd naar die kleine!