Zeurende, krampende pijn onderbuik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door flowerpower50, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Hoi dames!

Even een vraagje misschien herkenbaar voor jullie..
    Heb de laatste twee weken redelijk vaak krampen onderin mijn buik.
    Vooral boven mijn schaambot en onderbuik. Ze zijn soms best pijnlijj en gaat soms, niet elke kramp gepaard met een harde buik. Lijken wel menstruatie krampen. Ze zijn er niet altijd, maar zoals vandaag heb ik ze best vaak.
    Mijn kindje is al helemaal vast ingedaald dus indalings weeën kunnen het niet zijn toch? Soms heb ik het ook als mijn baby had met haar hoofd aan het drukken is.
    Zijn dit gewoon een soort voorweeen?
    Herken ze niet echt van mijn vorige zwangerschap..

Bedankt alvast

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik lees even mee, heb t zelfde probleem.

3. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Hier hetzelfde, volgens mijn vk zijn het wel voorweeen. Zolang ze geen regelmaat krijgen en je niet veel rood bloed verliest zou ik me niet zoveel zorgen maken. (Als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen!)

4. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Nee, geen regelmaat helaas, haha. Ze mag van mij binnenkort wel komen hoor, :D Maarja, het is in ieder geval een begin denk ik dan maar, het verweken van de baarmoederhals misschien?

5. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Heb zelf al iets meer dan 1 cm ontsluiting dus het zou zomaar kunnen. Achja je moet maar zo denken zulke krampen zullen wel nodig zijn om alles op gang te brengen. Na iedere kramp komt de bevalling dichterbij :p Nog 3 weekjes meis!

Deel Deze Pagina