IK ben iemand heel slank en 50 kg. zou het zo kunnen zijn dat ik al langer zwanger ben? kun je ongesteld worden nog de eerste maand? ik heb namelijk al best wel een buikje en me vriendin zegt dat dat wel raar is bij 5 weken
hoi, ik weeg ook maar 48 kilo en had met 5 weken ook al een buikje, mijn VK geeft aan dat het je darmen zijn, die zetten op door de hormonen.
het kan wel zijn dat je in het begin wat bloedverliest hebt. Dat je nu al een buikje heb kan best hoor, ik had dat ook al bij 5 weken. Dat komt niet door je kindje, maar door je darmen die wat opgezet zijn. En als je zo slank bent zie je dat natuurlijk erg snel. Heb je al een verloskundige gebeld? Misschien kan je haar je vragen voorleggen en wil ze wat eerder een echo maken om te kijken hoe ver je bent.
nou ik heb gebeld, maar ze zei dat er 2 okt plaats is..het zullen wel de darmen zijn dan hihi ik ben nieuwsgierig naar hoe lang..het is nu voor mij oficieel vanaf 4 augustus (laatste menstruatie) maar kan dus ook 2 juli zijn omdat je wel vaker hoort dat vrouwen nog een keer ongi werden spannend..
Natuurlijk zou het kunnen dat je langer zwanger bent, maar ik zou er niet te veel rekening mee houden. Ga gewoon uit van je laatste menstruatie en houd dat aan, dan kan het alleen maar meevallen.
Ik ben ook erg slank en bij de tweede zwangerschap vroegen ze al met 6 weken of ik zwanger was. Ze durfde het te vragen omdat ik al zo'n buik had zeiden ze. Helaas is zo'n buik niet van de baby maar zijn het de darmen die boller worden. Dat verschilt ook nog eens per zwangerschap want bij de 1een de 3e lang zo'n last niet gehad.
Ik weeg nog geen 50 kilo, en bij mij was er ook heel vroeg al een beginnende buik te zien. Helaas is het nu nog steeds 'maar' een beginnende buik. Pas nu gaan mensen (die me kennen) het een beetje zien, terwijl ik toch had verwacht (en gehoopt) dat het bij mij wel wat sneller te zien was dankzij mijn slanke lichaam... niet dus!
bij slanke vrouwen zie je vaak al sneller een buikje dan bij vrouwen met een normaal tot dik postuur. ik ben zelf niet echt slank dus het duurde ff voordat je wat zag, en dan zie je nog soms mensen denkne is ze nu gewoon goed aan gekomen of zal ze zwanger zijn hahahahaha maar een buurvrouw van mij was heel slank en zwnager, we wisten het eigenlijk pas de laatste maanden en dan nog zag je eigenlijk niks
Dit is ook weer niet altijd waar. Ik ben redelijk aan de maat zeg maar (ahum ) maar met 14 weken had ik al een behoorlijke buik. Bij mijn eerste was dat zo rond de twintig weken. En nu lijk ik wel zeven maanden zwanger. Het hangt er ook gewoon vanaf hoeveel ruimte er in je buik is. Bij mij blijkbaar niet veel dus draag ik behoorlijk "naar buiten".
zeg nooit nooit ik dacht ook dat ik net zwanger was toen ik getest had maar sinds 2 weken voel en zie ik nu al schopjes heb ook geen enorme buik omdat ik van me zelf ook een dunnetje ben! heb zo lang moeten wachten op me echo dat de kans erin zit dat ik al 20 weken zwanger ben. wass wat mis met mijn afspraak en ging tussendoor nog op vakantie liefs
bedankt voor al jullie reacties..ik moet toch wachten tot de echo ben echt benieuwd of ik niet al langer zwanger b e n
het komt niet vaak voor dat vrouwen gwoon ongesteld worden de eerste weken dus ik zou gewoon begin aug. aanhouden. mayby, hoever ben je zwanger dan (wanneer heb je positief getest) en wanneer heb je je eerste afspraak? Ik zou er dan toch op staan snel een afspraakte krijgen dan weet je zelf ook hoe of wat. Plopjes kunnen trouwens ook gewoon vanuit je darmen komen dus je hoeft niet zo heel veel verder te zijn als dat je dacht.