ik zit net op mijn kaart te kijken van de gyn en in een keer zie ik dat ons meisje in stuit ligd. is dit normaal met dit termijn? met 22 weken lag ze goed.
yep, is volkomen normaal. kind heeft tot een week of (dacht) 34 nog ruimte zat om te duikelen en te doen. die van mij lag tot 32 weken goed en is toen in stuit gaan liggen. met 36 weken lag het gelukkig weer met koppie naar beneden.
Mijn gyn gaf ook aan dat tot ruim 30 weken het heel normaal is als het kindje in stuit ligt. Ze hebben nog genoeg ruimte om heen en weer te zwemmen en steeds van positie te gaan veranderen.
Ze kunnen nog een hele poos veranderen van positie. Tot een week of 36, en bij uitzondering zelfs nog wel bij 38-40 weken..
ow hahaha weet ik dat fynn heeft nooit in stuit gelegen die lag iedere echo met zijn hoofd naar beneden.maar dan toen had ik ook niet zoveel echo's (schaaaaaaam)
ik heb de gyn woensdag dezelfde vraag gesteld. Kindje ligt nu met het kontje naar beneden en de voetjes naast het hoofdje. Hij zei dat het tot 36 weken nog wel kon draaien... dus daar ga ik dan maar weer vanuit. Thom heeft trouwens ook best lang in stuit gelegen en is ook later pas gedraaid.
Mag nog makkelijk, ze heeft nog 10 weken de tijd om goed te gaan liggen hoor, komt goed Ties lag in stuit of dwars tot 35,5 week, toen pas draaide hij goed en daalde in.
hier ook vanaf ong 23 weken in stuit soms draait ze dwars maar nooit koppie naar beneden. morgen weer naar de gyn zal vragen wat ze ervan zegt.
Mijn zoon besloot met 29 weken ook om in stuit te gaan liggen. Hij is gelukkig later weer gewoon gedraaid. Ze hebben inderdaad tot een week of 36 de tijd om goed te gaan liggen.
onze kleine ligt lekker overdwars, voetjes links hoofdje rechts...vorige weer was het gedraait met hoofdje naar beneden...maar zo te voelen ligt het alweer terrug overdwars kan nog alle kanten op gaan voorlopig!
Volkomen normaal. Bij mij is ze gedraaid rond de 31 weken en ligt nu bijna vast in mijn bekken. Ze hebben nog alle tijd om te draaien. Geen zorgen. Die van mij lag met 29 weken nog overdwars