Meerdere miskramen, tips?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mirte87, 18 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirte87

Mirte87 Niet meer actief

#1 Mirte87, 18 feb 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 feb 2017
    Hoi allemaal,

Heel kort even mijn verhaal. In 2016 heb ik 3 miskramen gehad, allemaal rond de 7 weken ongeveer. De miskramen zijn allemaal zelf gekomen, alleen de eerste keer heb ik cytotec gebruikt 2x, maar hier merkte ik helemaal niks van.
    In 2017 zo blij dat we weer zwanger waren en we gingen er weer vol goede moed tegenaan. Afgelopen week zouden we de 10 weken echo hebben, maar helaas bleek het hartje niet meer te kloppen.
    Aangezien ik helemaal geen bloedverlies had of krampen kwam dit als een enorme shock. Meteen ook besloten om een curatage te doen, omdat het nog niet op gang was gekomen, en ik mijzelf en me lichaam de 'miskraam' ellende even wilde besparen.

Nu na 4 miskramen verder weten we eigenlijk niet zo goed wat we allemaal moeten doen, en het vertrouwen wordt minder, en mijn hoop wordt ook elke keer de grond ingeboord. We willen zo graag een gezin maar ik weet niet eens of ik het wel durf om weer zwanger te worden. Ik wordt ontzettend snel zwanger, maar op de 1 of andere manier wilt het gewoon niet blijven zitten.
    Heeft iemand hier ervaringen mee? Misschien tips? Of een verhaal wat mij weer een beetje hoop kan geven?

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wat een nachtmerrie :( Gaan ze onderzoeken waarom dit nu al 4x gebeurd is? Mogelijk een stollingsafwijking, innestelingsproblematiek, chromosomale afwijkingen etc. Heel veel sterkte, het is vreselijk wanneer je hoop keer op keer weggeslagen wordt. Hier uiteindelijk wel 2 mooie kindjes mogen krijgen (1 zwangerschapsafbreking omdat ons meisje niet levensvatbaar was en meerdere vmk's). Ik spuit fraxiparine, dit helpt het bloed niet onnodig te stollen.

Deel Deze Pagina