Hooi, zijn er meer meiden die vanaf september voor een kindje gaan? Ik ga voor een tweede, mijn dochter is bijna 3! Ik ben al aan de foliumzuur, verwacht mijn eisprong eind september. Bij mijn dochter was is snel zwanger, ik hoop dit keer weer vlot. Spannend weer voor een tweede!
Hoi! Wij gaan eind september voor de eerste. Allemaal super spannend vind ik! Ik ben nu ook begonnen met foliumzuur, dus voelt nu allemaal wel echt
Hoi! Wij gaan sinds juli voor een eerste kindje! Sinds vandaag weet ik dat het in augustus niet gelukt is. Pff ik leef echt van eisprong tot eisprong. Wat spannend! Fijn dat ik hier ervaringen kan delen en lezen
Aapje88, hadden jullie al lang een kinderwens, of juist niet? Jammer dat de eerste ronde niet is gelukt, maar dat zijn ook de uitzonderingen natuurlijk als het de 1e ronde lukt.
Hee Blue lady Ik had al wat langer een kinderwens, mijn vriend moest heel erg wennen aan het idee! Met een hoop kleintjes om ons heen ging het ook bij hem kriebelen 😀 Voor mij was het moment om aan foliumzuur te gaan heel apart. Het wordt ineens zo echt! Heel spannend allemaal, maar o zo leuk!
Hahaha heel herkenbaar dat met het foliumzuur. Eerst is het alleen een idee in je hoofd en nu os het opeens realiteit Ik was de twijfelaar van ons tweeën maar kinderen en zwangeren om mij heen hebben mij inderdaad geholpen. Daarbij hebben wij ook een adoptiewens waardoor we nu niet te lang willen wachten met een eigen kindje omdat we niet te oud willen zijn als we een adoptie kindje kunnen halen (hele proces duurt 4-5 jaar en je mag tussendoor niet zwanger zijn, dan wordt het proces een jaar gestopt)
Ik neem aanstaande donderdag mijn laatste pil in. Allemaal heel spannend is ons eerste kindje. We weten nog niet of we dan er meteen voor gaan of nog even mijn eerste echte menstruatie afwachten. Wat ik weet van voorheen is dat mijn cyclus niet helemaal regelmatig was dus zou wel graag willen weten na hoeveel dagen in ik weer ongesteld word.
Hoi Ciprilla, Jij dus ook al aan het foliumzuur? Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik ben ook heel benieuwd naar mijn cyclus. Kan me niet meer herinneren hoe die ooit was...
@Blue Lady: Vanaf vrijdag ga ik beginnen met foliumzuur. Staat al netjes op het nachtkastje Vind het allemaal wel enorm spannend omdat we niet gebruik gaan maken van ovu testen of temperaturen etc.. we willen er een beetje lol in houden maar merk nual aanmezelf dat ik er stiekem toch wel veel mee bezig ben. Ik ben zelf 22 mijn vriend is 29 Wat cyclus betreft hij is bij mij wel eens 3 maanden uitgebleven dus hoop echt niet dat dit weer gebeurt
@Blue Lady: Ik zie nu in je banner dat je bijna gaat trouwen. Wat leuk zeg, alvast heel veel plezier!
Ciprilla, jaa overmorgen al:0 Ik wil de ovulatietesten inderdaad ook nog even laten liggen en eerst kijken hoe het gaat. Ik ben er ook al veel meer mee bezig dan dat ik van plan was
@Blue lady: Ja leuk zeg! Ja wij hebben daar ook bewust voor gekozen niks te gebruiken. Eerst maar is kijken inderdaad hoe het allemaal gaat. Hoop natuurlijk dat het wel snel raak is maar weet ook dat het nog een paar maanden kan duren. Maar heb al flink de kriebels, echt dagen aan t aftellen etc.
Misschien wel leuk als we wat meer dames hebben die vanaf september gaan beginnen (of wat later) om een NOD lijstje te maken. Kunnen we elkaar in de gate houden/steunen enzo
Haha wat grappig om te lezen. Ik wilde er ook niet veel mee bezig zijn, maar stiekem denk je er hele dagen aan! Mijn cyclus was vroeger regelmatig en is het nu weer. 2 maanden achter elkaar exacte cyclussen van 28 dagen. Eisprong is ontzettend gevoelig, voel het tot mijn eerste ongesteldheidsdag. Ongesteldheid zelf is echt heel minimaal (mag ook weleens 😜
Hoi! Mag ik mij hier ook aansluiten? Vrijdag wordt mijn spiraaltje verwijderd en gaan we echt voor een tweede kindje. Vind het erg spannend. Blue lady gefeliciteerd!
@Aapje88: Wanneer is je nod? Ik moet nog even wachten daarop.. morgen laatste pil joepie!!! @Ntje: Gezellig Spannend he, als je spiraal eruit is wordt je dan meteen ongesteld of kan dat nog even duren? Heb geen idee hoe dat bij een spiraal werkt.
Zojuist mijn laatste pil ingenomen, yess wat een fijn gevoel Morgen beginnen met foliumzuur.. nu gaat t wel allemaal heel echt worden