dag dames, even in het kort de situatie; Onze dochter van ruim 5,5 week was vanaf t begin erg onrustig en wilde nauwelijk slapen, kon alleen slapend in haar bedje gelegd worden. ook was ze na de fles niet tevreden, ondanks dat ze volop flesvoeding kreeg. sinds een week zijn we gestart met inbakeren en echt ritme en regelmaat. het is nu een beetje voeden op verzoek. dit is in overleg gegaan met het buro. de eerste dagen ging het super en sliep ze veel en kwam ze gemiddeld om de 3 a 4 uur.wel moet onze dohter zich in slaap huilen. de eerste keer duurde dit erg lang en nu is het gemiddeld zo'n 10 minuten hard huilen / krijsen en dan wordt t ineens minder en stil. tussendoor wordt ze wel geregeld ook wakker. aan haar huiltje kunnen we dan horen of ze nog door gaat slapen of at ze er uit wil of iets aan de hand is. nu de laatste 2 dagen gaat t weer stukken minder en huilt en krijst ze weer veel meer en is ze weer niet tevreden na een voeding. ik ben haar vandaag gaan wegen en had verwacht dat ze was aangekomen,maar helaas , ze is helemaal niet aangekomen. onze dochter woog met de geboorte 2610 gram en nu 5,5 week later nog maar 3100 gram. En dat terwijl ze echt veel voeding krijgt. het is zelfs zo dat nu met voeden op verzoek ze nog meer binnen krijgt. dit zou zijn als ze om de 2 uur zou komen. vanmorgen was dit aan de orde,m nu zit er bijna 3 uur tussen en ik hoor haar nu wakker worden, dus zal er eens naar toe gaan. moet ik mij zorgen maken dat ze niet is aangekomen ondanks de vele voeding? Hebben jullie tips? liefs sannie