Mijn dochter is nu 18 maanden, ze loopt sinds 13 maanden. Ze loopt stevig inmiddels. Heb gister van het merk oxxy leuke schoentjes gekocht met een flex zool die ook buiten kunnen. Heb het idee dat ze heel lekker zitten en ze loopt er goed op. Ik denk eraan om nog een paar (ze zijn in de aanbieding bij prenatal in utrecht woonboulevard) te kopen, alvast een maat vooruit. Mijn dochter heeft nu maat 19, nog best kleine voetjes dus. Veel echte stevige schoenen zijn vanaf maat 21 of 22. Mijn vraag is, tot welke leeftijd dragen jullie kindjes schoenen met een flexzool? Of is het, als ze richting twee gaat, beter om een schoen met stevige zool te kopen
ik ben naar zo'n kinderschoenen speciaalzaak geweest. En die man legde uit dat dat dus niet goed is, dat er voor elke loopfase een zool is...dus hoe steviger je kind stapt, dat het dus ook al een stevigere zool mag..maar daarin laat ik me altijd infomeren.. hier heeft hij maar 1 maat een flexizool gehad..dus ongeveer 3 mnd...daarna liep hij al heel goed...en zou het dus te flexiebel zijn...
Hmmm oke thnx voor je reactie. Ff afwachten wat anderen zeggen maar de denk dat ik het dan maar bij deze flexibele zool hou waarschijnlijk... Heb het idee dat ze er nu prima op loopt, beter dan de winterschoentjes die ze hiervoor had...die hadden officieel een flex zool maar dan wel een stuk dikker dan oxxy.
ja mijn zoontje had bardossa flexi en daarna shoesme, maar dat was niet gelijk heel hard hoor, maar wel iets steviger... zou gewoon es langs een winkel gaan
MIj is ooit verteld pas als ze echt gaan rennen een hardere zool, tot die tijd moeten ze makkelijk en goed kunnen bewegen de voetjes... Ons zoontje is 2 en heeft een semi flexibele zool van Ecco. Hele fijne schoentjes van Ecco Mimic.. Charlie