Sinds vanavond voelt het echt alsof er iets tussen mijn bekken zit. Heb ook af en toe steken in mijn liezen. En ook steken in mijn vagina. (echt binnenin zeg maar..) Betekent dit dat de baby aan het indalen is? Hoe voelt dat eigenlijks als je baby indaalt? Liefs
vanuit mijn eigen indalings ervaring.. ja dat is het indalen.. het kan wel weken duren. heeft bij mij ook 6 weken geduurd. eerst maar 1 keer flink steek (waar je reflex krijg en schrik ervan)...toen volgende week 2 x flink steken en toen werd het wat vaker in de week.. en nu gisteren bij vk geweest en kindje zit nu vast in bekken. maar toch nog steken
Ja heb al een paar keer steken gehad in mijn liezen..Waarvan ik echt schrok..(wat jij ook zegt) Geen fijn gevoel vind ik dat.. Dan zal ze idd wel aan het indalen zijn.. Ben beniewd wat de vk volgende week zegt, of ze al ingedaalt is of niet..
denk dat als jij het nu pas voel dat het pas begint.. sommige mensen voelen het helemaal niet en opeens is hun kindje ingedaalt. denk dat wij dus gevoeliger zijn
Vandaag veel steken gehad in mijn buik.. De baby is ook erg druk! Ook een drukkend en zwaar gevoel van onderen.. Veel winden laten.. Iemand hier nog meer last van? Mijn gevoel zegt dat het niet lang meer duurt voordat ik ga bevallen.. Kan der ook naast zitten natuurlijk..