mijn vriend kwam met een interessante vraag. hoe doe je het met openbare wc's. als ik alleen ben gaat mijn kindje (jongen en meisje) naar de meisjes wc. maar hoe doe je dat met een meisje met papa naar de jongens wc. (vanuitgaan dat kindje nog help nodig heeft met naar de wc gaan) ik zit dan met het idee van die urinoir. Laat je man je meisje gewoon langs al die staande plassende mannen langs lopen?
Ja, over het algemeen is er toch niks te zien bij die urinoirs... maar het is ook wel eens gebeurt dat mn man toch bij de dames is gegaan hoor. Maakt toch ook geen niks uit... hebben die dames vast geen last van.
Aangezien wij een jongen hebben is die vraag niet echt iets wat bij ons speeld maar ik heb natuurlijk wel een mening . Persoonlijk vind ik het niet prettig als mijn kindje langs allemaal bungelende geslachtsdelen moet voordat hij/zij naar de wc kan. (ook al is de kans klein dat je kindje het ook daadwerkelijk ziet). Ik zou het dus prettiger vinden dat papa met kindje gewoon met opgeheven hoofd naar het dames toilet zou gaan , of anders het invalidentoilet. Eigenlijk is het idee dames en heren toilet sowieso absurt, ik heb thuis ook geen urinoir, dus waarom dan in eens een heren toilet met van die dingen? Groetjes Anita
ja mijn vriend gebruikt die krengen ook niet. hij vind het belachelijk dat hij daar tussen andere mannen moet gaan staan plassen en hij voelt zich erg ongemakkelijk. Ik mag hem niet eens zien staan plassen. EDIT= is off topic weet ik
Hier ging manlief ook gewoon naar de damestoiletten met onze dochter. Nu gaat ze zelf. Hij gaat ook met ons zoontje naar de damestoiletten omdat ik dat graag wil. Oke, dames kunnen er ook wel wat van, maar de openbare herentoiletten vind ik erg vies ! Ik help/hielp mijn kinderen op het toilet en mogen ze niet met hun handen aan de bril komen, of ben ik dan een erge piet leut ? Groetjes Monique
Ligt er helemaal aan waar je gaat hoor. In enschede bij v&d zit er een dame bij de toiletten en zodra je klaar bent en de deur opend dan staat ze er al bij om alles weer af te nemen met ontsmettingsmiddel. Daar zou mijn kind dus gerust alleen naar toe mogen Voorals nog is mijn zoon nog in de luier fase dus is het 'probleem' er hier nog niet echt. Pixie wat man betreft kan ik alleen maar zeggen idem dito hier met mijn man Groetjes anita
Mijn vriend gaat altijd gewoon bij de dames toiletten, onze dochter ging een keertje bij de heren en zag toen 2 mannen bij een urinoir nou ze liep huilend de wc uit ze vond die mannen eng en nu durft ze niet meer naar het heren toilet haha maar mijn man vind het geen probleem hoor.
Gewoon naar het damestoilet gaan is mijn mening, maar geloof dat mijn dochtertje het nog niet door heeft. We waren pas op bij het strand toen was het wc hok voor dames op slot omdat het rustig was en moet ik met haar naar de heren wc's. Wilde ze toen we klaar waren haar handen gaan wassen bij urinoir . Weet je waar ik pas een hekel aan heb, waren we op terugreis van vakantie bij een parkeerplaats in Frankrijk! Daar kennen ze geen wc's maar hebben ze alleen zo'n gat in de vloer, toen stond ik wel even van hoe ga ik dat doen met een dochterte van 3. Dat vind ik echt pas irritant dus laat ik iedereen een tip geven, neem een potje mee.
Ik zou ook mn man met mn dochter laten meegaan de vrouwentoilet in. Je ziet daar toch helemaal niets, alles gebeurd achter gesloten deuren. Bij de mannen toilet heb je inderdaad die urinoirs, de kans dat een man al weglopend zn pielemuis zn broek indoet is groot. Vind het zelf al helemaal niets. @monique... Nee je bent echt niet pietluttig... Ik zit nergens op het toilet, kom nergens aan, behalve bij familie en vrienden. Ik hang echt boven het toilet, daarom @mineke vind ik de openbare toiletten in frankrijk helemaal niet erg. M'n zusje hielp ik trouwens ook altijd op het toilet, nooit erop zitten Gewoon gezichten naar elkaar en dan tilde ik haar bij haar bovenbenen op zeg maar en hield ze me vast om mn nek. (hoop dat ik het zo goed uitleg haha)
ik zou wel dames toilet doen. straks staat jongetje lief tegen een muur ergens te pissen omdat hij dat heeft gezien hahaha.. en ik zou trouwens geen voet langs de mannen nemen.
heb het probleem ook nog niet maar ik zou idd met mijn jongs ook naar de dames wc gaan wat papa zou doen weet ik niet maardenk dat hij ze naar de heren wc zou nemen. hier gaan ze trouwens aangeleerd krijgen van alleen zittend te plassen is veel gezonder.