Ik weet het, ik weet het, het zoveelste topic over een verjaardagscadeautje. Maar ik zie meestal ideeen voorbij komen, niet hele aparte cadeautjes bv door iemand gemaakt of niet in elke winkel te koop.. Onze oudste heeft al veel gekregen, van zandbak tot keuken, loopauto's tot winkeltje tot teveel duplo tot een poppenwagen tot teveel badspeelgoed tot het maakt gewoon niet uit.. Ons huis is een groot kinderspeelpaleis geloof ik.. Gelukkig hebben we een redelijk groot huis en is als we alles opruimen op het keukentje na alles verdwenen af en toe wil ik gewoon eens een huis Maar goed dat was mijn vraag dus niet.. We willen perce toch iets kopen voor ons dochtertje en omdat we al zoveel hebben vinden we het een beetje stom om maar te kopen om te kopen.. Wel willen we iets heel speciaals voor haar kopen iets wat ze altijd bewaard.. Iets voor haar eerste verjaardag.. Ze krijgt een zelfgemaakt armbandje met naam, mijn zoontje ook en ik ook met beide namen.. Dat wel.. Maar ik zoek iets voor haar.. Ik denk aan een eerste pop.. Maar welke? Baby born heeft iedereen en zal ze vast nog wel krijgen als ze een poppenmeisje wordt .. Nou ja het wordt weer een heel verhaal hahaha.. Ik ben gewoon op zoek naar leuke ideeën, leuke sites, handwerk dingetjes... Iemand?
Kijk eens op Voorpagina - www.madebytessa.nl ze maakt bijv. Een doos helemaal bekleed met stofjes en met naam als je dat wil (je kanje wensen doorgeven). Dit is bijv leuk om herinneringen in te bewarenvan je kleine voor later. En voor nu staat het leuk opde kamer.... En anders iets functioneels zoals een grote meiden bed (weet ff niet of ze daar al aanntoe zou zijn hoor)
een eigen stoel om lekker in te hangen, boekje lezen, leuk voor op dr kamer, of in de woonkamer. en ook leuk om te bewaren, misschien verkrijgbaar met naam?
Een mooi muziek/sieradendoosje? Jeweetwel, met zon ballerinaatje erin. Zit dan meer aan iets van zilver ofzo te denken, wat ze later als volwassene ook nog kan gebruiken, dus niet zo'n disneygeval met prinsessen erop Wellicht wordt het dan later ook steeds doorgegeven op de volgende generatie.