Positieve ervaringen acupunctuur misselijkheid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dubbelfris, 27 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelfris

Dubbelfris Actief lid

19 apr 2020
    318
    282
    63
    Vrouw
    Hi,

Ik ben vandaag 8,2 weken zwanger van mijn 2e kindje en ben al weken lang extreem misselijk. Echter mocht verschillende medicatie niet baten en heb ik op advies van mijn vk een eerste acupunctuursessie staan die wellicht uitkomst kan bieden.

Ik ben zeer benieuwd of er vrouwen zijn met positieve ervaringen waarbij dit geholpen heeft.
    Ik ben momenteel radeloos en zie het ff niet meer zitten

2. Mejm

Mejm Actief lid

21 mrt 2019
    237
    152
    43
    Vrouw
    Hier een enorm positieve ervaring! De eerste zwangerschap HG gehad, zo ziek en dat 40 weken lang!
    De tweede zwangerschap acupunctuur gedaan en na 3 sessies geen last meer gehad! Voorheen 20 keer per dag spugen. Hier dus heel positief!

3. Dubbelfris

Dubbelfris Actief lid

19 apr 2020
    318
    282
    63
    Vrouw
    Mijn hemel! Ik ben vanmiddag geweest en mijn god!!! Wat een verbetering :eek: ik voel me nu al zoveel beter dan de afgelopen weken! Vrijdag weer! En wat goed dat het bij jou ook heeft geholpen!

Mejm vindt dit leuk.
  4. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Bij mij heeft het ook goed geholpen. veel minder misselijk na 1 keer acupunctuur.

Dubbelfris vindt dit leuk.
  5. Rabi

Rabi Fanatiek lid

9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Bij mij hielp het niet. Maar fijn dat het bij jou direct verlichting heeft gegeven!

6. Dubbelfris

Dubbelfris Actief lid

19 apr 2020
    318
    282
    63
    Vrouw
    Oh wat jammer. Is je misselijkheid inmiddels wel over? Heb vandaag wel weer een beetje een off dagje, maar niet als voorheen. Morgen weer een volgende sessie

Deel Deze Pagina