Maagpijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door spotlight, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Sorry dat ik steeds zo zeur, maar heb zoveel vragen die niet tot de volgende afspraak met de vk kunnen wachten (het blijft dan maar in mijn hoofd malen)

Ik heb nu sinds een dikke week flinke maagpijn. Ook als ik er op druk doet het pijn. Zelfs bij bewegingen doet het zeer. Heb maagzuurremmers gekregen om mijn maag te laten herstellen, maar echt veel beter gaat het nog niet (alleen de pijn bij bewegingen is iets afgenomen). Zou dit toch te maken hebben met dat mijn maag in de verdrukking komt en gaat het op den duur weer weg? HA dacht dat mijn maag wat "wondjes" had door maagzuur, maar dan zou het nu na vijf dagen medicijnen toch een stuk beter moeten gaan?....

groetjes

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

als je echt wondjes in je maag hebt kan de pijn flink zijn. Ik zou even contact opnemen met je husiarts als d epijn blijft. Pijn in de maag komt meestal door maagzuur en niet zozeer doordat de maag in de verdrukking komt. Het kan zo zijn dat de pijn blijft, dat je de hele zwangerschap die maagzuurremmers nodig hebt.

Mirjam

Deel Deze Pagina