Al bijna 5 weken heb ik last van m'n buik. Eerst zat het aan de zijkanten maar nu voornamelijk in midden en dan met name in n'n onderbuik. M'n vk vond dat ik het in de gaten moest houden en als ik het niet vertrouwde m'n urine moest laten testen. Dat heb ik vorige week gedaan maar de urine was schoon. Zelf dacht ik dat ik teveel had gedaan en dat in de loop van de kerstvakantie wel af zou zakken maar dat is niet gebrurd. Wel heb ik af en toe een harde buik. Wat kan dit zijn? Is dit een groeispurt van een aantal weken of gewoon bandenpijn? Ofmisschien toch iets anders? Weet het zelf even niet meer!
hoi dan zal het combinatie zijn van bandenpijn en groeipijn denk ik. Heb je nog overige klachten? Mirjam
Hoi, Verder eigenlijk geen klachten. Het is 's avonds wel erger dan 's ochtends. Merk het alleen wel als ik me moet bukken of zo!
Hoi Mirjam Heb een beroerde nacht gehad. Anderhalf uur wakker gelegen van de buikpijn, dus toch maar m'n vk gebeld. Ze komt vanmiddag even langs om me te controleren. Wilde ik je toch even laten weten! Groetjes, Geranium