Dochter weigerde de fles, dus heeft een jaar bv gekregen. Toen ze 6 maanden was moest ik weer aan het werk. De dagen dat ik werkte dronk ze niks overdag. Dat haalde ze dan 's nachts ruimschoots in. Slopend... had niets met geitenwollen sokken te maken! Gelukkig dronk m'n zoontje wel goed uit de fles. En nu met zoon 2 zijn we ook flink aan het oefenen. Kolven is zo gepiept. Heerlijk om zonder schuldgevoel de deur uit te kunnen gaan!
Serieus, waar slaat dit op?! Ik heb nergens gezegd dat wie dan ook een geitenwollensokken moeder is, dat was heel iemand anders. Wel een beetje blijven lezen, hoor! Ik vroeg me alleen af of er inderdaad moeders waren die écht nooit een flesje hebben gegeven, verder niks. Je moet niet overal meer van maken dan er staat.
Ik weet dat jij dat niet hebt gezegd, maar ik vraag me wel af waarom weer zo'n topic, je kan toch op je geitenwollensokken aanvoelen wat daar van komt.
Ehmz... Iedereen reageert normaal, behalve jij en 1 persoon die direct daarop aangesproken is. Dus nee, dit topic is niet bedoelt als discussie-topic. Dat zeg ik nota bene in mijn openingspost. Je ziet dingen die er niet zijn! Ik vind jou enorm kinderachtig!! En neem geen moeite meer om op mij te reageren, want je gaat bij deze op mijn negeerlijst.
Dreumes heeft nog nooit uit een fles willen drinken. Wel aangeboden, maar consequent geweigerd en dus altijd "live" bv gehad. Soms wel even onhandig ja, ik had 't leuk en handig gevonden als ML ook eens een voeding had kunnen doen. Maar ja...een kleine garnaal heeft dus ook een kop
Dl is een echte flesweigeraar, nooit uit willen drinken. Altijd live bv en vanaf 9maanden uit een bekertje. Heeft voor behoorlijk wat frustratie en stress gezorgd in het begin. Maar me er uiteindelijk maar bij neergelegd en genoten van onze heerlijke momentjes samen!
Tobias is juist een beker-weigeraar Hij krijgt zijn melk nog steeds uit de fles Water drinkt hij wel uit een rietjesbeker, maar vorige keer had ik de fles bij mijn ouders laten staan (en op dat moment geen reservefles) en moest hij dus uit een beker melk drinken. Hij werd me toch een partij kwaad Zo erg dat we middenin de nacht nog even bij mijn ouders naar binnen zijn geslopen om die fles op te halen. Gelukkig wonen ze op 5 minuten (overigens vind ik het zelf ook (nog) niet heel erg. Hij krijgt van die stinkende Nutramigen namelijk)
Ah nee, echt waar? Postzegeldiscussie? Liepen diezelfde figuren ook te zeiken omdat hun kind niet door de ooievaar was gebracht, bij de vorige postzegels? Mijn kind heeft nog nooit op een hobbelpaard gezeten. Doe die ook maar weg dan. Zullen we maar gewoon het hoofd van Willem-Alexander op onze geboortekaartjes plakken? Hoeft niemand meer te zeuren. Of mag dat dan weer alleen als je kind ook verwekt is door hem? Enigszins off-topic, maar jemig, dat er echt mensen zijn die zich druk maken over een pláátje van een fles..
Ik heb er zelf niemand over gehoord, maar er was iemand die dat zei in het topic over de geboortezegels... Dus ik denk dat het nogal een storm in een glas water was.
Zie het al helemaal voor me, je ouders de politie gebeld en die wacht jullie buiten op... Je sluipt weer naar buiten.... Met een rietjesbeker in de hand Bij mij verliep en verloopt de borstvoeding goed (hebben wel onze problemen gehad maar overwonnen). Bij ons zat de meeste stress in niet uit de fles willen drinken en de druk van weer aan het werk moeten. Maar bij jullie dus een bekerweigeraar, zo is het overal wel wat. Komt ook vanzelf goed. Ken je trouwens die (volgens mij heet het) kiddy boo bekers? Zijn bekers met een drinkrand eraan, soort oefenbeker. Moet dus wel echt aan lurken om er drinken uit te krijgen. Misschien maakt dat de overstap kleiner?
Ik heb 11 maanden gevoed beide keren en ze hebben heel weinig een flesje gehad. De oudste op vrijdag 1x bij mn moeder en heel in het begin 1 op zondag als ik naar de kerk was. Dat was wel moedermelk trouwens. De jongste liet er langer tussen en ging niet naar een oppas dus die heeft nauwelijks fles gehad. Na het jaar wel gewone melk uit een fles om even over te stappen. (Ook wel gemak )