pseudo menstruatie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lentezon1972, 11 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lentezon1972

2 mei 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond dames,

Toch even een vraagje.. Deze week hij HA geweest ivm zwangerschapsklachten en mega pijn in me rug. De urine test was negatief maar hij vond het vreemd en liet me bloed prikken. Een verhoogde HCG dus door naar het ziekenhuis, inwendige echo gehad en alles bij elkaar de conclussie heel pril zwanger. Als ik de pil niet zou slikken zou ik dit weekend 2 wkn na de bevruchting zitten. Ik slikte de pil nog dus de laatste heb ik afgelopen dinsdag geslikt daarna meteen gestopt. Gister heel licht bloedverlies en vandaag ietsje meer maar nog steeds heel licht. Zeker voor mij omdat ik altijd ook in me stopweek zwaar menstrueer. Nu zat ik toch in de stress en belde de hap na overleg kwam hij met het volgende :

Het is heel logisch dat dit op treed omdat je HCG nog heel laag is en de hormonen van de pil dalen waardoor je lichaam het sein krijgt hey je zit in je stopweek dus menstrueren. Nou ja eigenlijk heel simpel het seintje van het stoppen met de pil wint het nu nog van het HCG hormoon.

Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand hoe lang zo pseudo menstruatie kan duren. Daarbij vraag ik me ook af waar het bloed dan vandaan komt aangezien je baarmoeder mond toch dicht zit ?

Groetjes

2. lentezon1972

2 mei 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand ?

Deel Deze Pagina