vage pijn onderbuik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kreeft, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    hallo

weer ff zeuren.

heb al sinds zaterdag vage pijn in me onderbuik, en ben nu 9 wk zwanger en die pijn wordt k zooo onzeker van.
    het is ook vooral bij het lopen en als k me bv omdraai in bed.

donderdag heb k nog een goeie echo gehad, alles was goed hartje klopte stevig en was precies op dat termijn goed gegroeid.

maar er zit zooo een angst in mij, dat k het liefs in me bed lig de hele dag.
    en als k de vk ga bellen denkt straks van wat een zeur.

hoop echt niet dat dit een slecht teken is die vage pijn.

gr an

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    De verloskundige zal echt niet denken dat je zeurt hoor! Als jij je onzeker voelt moet je gewoon bellen, dat hoort bij hun werk! Ook niet denken dat je misschien ongelegen belt, als ze niet kunnen opnemen, dan nemen ze niet op ;).

Verder is pijn onder in je buik wel vrij normaal hoor, voelt het een beetje menstruatieachtig? je baarmoeder gaat uitrekken, hij is zwaarder door het baarmoederslijmvlies etc.

Maar als je je zorgen maakt, bel gewoon je vk, zij weet precies van de hoed en de rand, wij zijn alleen ervaringsdeskundigen ;)

3. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    echte menstruatie pijn is het niet, deze pijn trekt meer door naar vagina en dan voel k af en toe een steek van binnenuit.

gr an

4. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Hoi kreeft,

Het kan zijn dat je het oprekken van je baarmoeder voelt. Het kan ook zijn dat je een blaasontsteking hebt. Daar merk je namelijk minder van als je zwanger bent. Je krijgt alleen wel buikpijn. Even een beetje urine naar de huisarts brengen en je weet het zeker.

Groetjes

5. Wendie1979

Wendie1979 Actief lid

28 jan 2009
    187
    0
    0
    Ook ik heb zo af en toe last van buikpijn, de VK zei dat zolang het niet steeds heftige terugkomende krampen zijn ( zoals bij de menstruatie ) en er geen bloedingen zijn er echt niets aan de hand is. Maar ik leef met je mee hoor, ik maar me daar ook steeds wel zorgen om.

Bij mij is het vooral als ik ga zitten en te veel heb gelopen, of moe ben op het einde van de dag.

Deel Deze Pagina