kindje nu al ingedaald!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sunlight, 12 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    zo wat verschillende verhalen haha.
    wij krijgen ook standaard niet een liggingsecho,
    wij krijgen met 12 weken en 20 weken maar daarna niet meer.
    maar gelukkig het is dus normaal dat het al ingedaald is. die van mij lag al mooi tussen de bekken met het hoofdje en lag al vast dus zou eigenlijk niet meer kunnen verdraaien,

liefs

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zo dus het ak nal wel rond deze tijd aha. was ik net ff naar ant kijken. voelden jullie dit dan ook. zo was ons kleintje gister mega druk en voelde ik veel onderin en bovenin bij de kont zeg maar. heel vel harde buiken. en nu vandaag mega rudtig daar binen en heel vaak naar wc meer als anders. wle helemaal beurs van binnen want voelt neit erg prettig op de plek waar gister die kont zo ant draaien was.

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik heb ook last van dat beurse gevoel ik ken het.
    en de ene dag is die idd ook veel drukker dan de andere dag.
    en ik voel de kleine ook op verschillende plaatsen.
    zolang ik de kleine voel vind ik het goed. als ie maar beweegt

4. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee meiden,
    mijn ukkie was ook al met de 29 weken ingedaald. Ook geven ze aan dat het kindje vrij groot is. Maar ze zeggen niks over het feit dat je daardoor eerder gaat bevallen. De verloskundige zei woensdag hopelijk blijft hij/zij nog een paar weken zitten. Ik zie het wel wanneer dat ons ukkie komt.
    Moet wel zeggen dat ik rond week 32 erg veel last heb gehad (wat achteraf) indalingsweeen zijn geweest. Nu is hij/zij helemaal ingedaald en heb nergens geen last meer van... en ook niet van de vervelende maagzuur... dus slaap ook weer wat beter.
    gr.rensje

5. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Ik heb trouwens helemaal niks van het indalen gemerkt. Daarom vond ik het ook zo gek toen de verloskundige het voor het eerst zei.
    Verder heb ik helemaal geen last van iets, behalve dat ik de kleine voel bewegen :).
    Hoop dat het nog zo doorgaat tot ik mag bevallen!

6. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik ben naar de gyn geweest omdat ik snachts ook niet sliep van de pijn in mijn buik.
    bij mij zei de gyn het kindje is aan de grote kant. dus vind je het vreemd dat je pijn hebt. zo'n grote baby in zo'n klein vrouwtje. hahaha toen moest ik best wel lachen want ik ben idd maar 1.54 dus dat is niet zo groot. en dan ook nog een grote baby ja dat gaat idd zeer doen. nou ja we zien het allemaal wel ik slaap nu idd ook gewoon weer snachts dus misschien zijn het bij mij ook indalingsweeen geweest!

lieffs

Deel Deze Pagina