Jeeeej alweer 38 weken zwanger!! Ik heb nog geen gebruik gemaakt van dit topic en vond het toch sonde om het aan me voorbij te laten gaan. Dus op het nippertje schreeuw ik het een keer van de daken hier Nu kan het nog
Hahaha nog eventjes dus!! Is het nog vol te houden? 😋 Spannend! En geef je gelijk zonde om dit aan je voorbij te laten gaan😋
Ja ik voel me heerlijk! Slaap nog goed en kan goed vooruit! Dus ik vind het prima zo Jij hebt er gewoon 2! Hoe ver ben je nu?
Dat is goed om te horen.. Helemaal met het warme weer dat in aantocht is😋 hopelijk het je een goeie en voorspoedige bevalling😄 Hier nu 20 weken en 3 dagen zwanger over de helft nu
39 weken alweer Van dit weer ben ik sowieso geen fan Vond het woensdagavond gewoon echt niet fijn, koelde niet af, voelde me echt een zombie. Maar nu vind ik het wel lekker, zo lang het 'savonds maar lekker afkoelt. Maar heeft niks met zwangerschap te maken hoor, zou ik sowieso hebben. Voel me echt super dus van mij mag ie nog even blijven zitten zodat ik iig niet met deze hitte hoef te bevallen Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap