Lichtbruine afscheiding in vruchtbare week

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Brigitte2410, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brigitte2410

1 sep 2008
    28
    0
    0
    Secretaresse
    Rijswijk
    Hallo dames,

Ik ben sinds augustus gestopt met de pil. Heb vanaf 29 augustus mijn eerste ("pilloze") menstruatie gehad. Nu ben ik er eigenlijk sinds vorige week dinsdag weer vanaf, maar nu heb ik sinds deze week steeds lichtbruine afscheiding, soms best veel. Dit is mijn vruchtbare week. We zijn ook aan het klussen.

Kan het kwaad die afscheiding? Of is dat gewoon normale afscheiding die sommige vrouwen hebben wanneer ze vruchtbaar zijn en komt er oud bloed mee? Ben ik nu wel vruchtbaar?

2. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Hoi Brigitte,

Dit had ik dus ook. Het kan 2 dingen betekenen (ben er voor bij de dokter geweest) Of je eisprong gaat plaatsvinden, dan kan je een beetje bruingekleurde (oud bloed) afsheiding krijgen, of het hoort gewoon simpelweg bij je lichaam.

Bij mij was het het laatste. Maar je kunt gewoon vrijen en ik ben inmiddels ook gewoon zwanger geraakt.

Mocht je je er toch druk om blijven maken dan zou ik als ik jou was gewoon even een afspraak bij de dokter maken.

Liefs Vaam

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik denk toch ook dat het met ontpillen te maken heeft. Op 31 juli was mijn eerste (pilloze) menstruatie. Op 24 augustus werd ik weer ongi en na mijn eisprong had ik last van afscheiding. Dit had ik de maand daarvoor niet, dus denk ook dat ik toen nog geen eisprong heb gehad.
    Het rare is dat het een aantal dagen heeft geduurd en elke dag een andere kleur was. Verder wel last van mijn borsten. Dit heb ik trouwens nog steeds.
    Succes!

Deel Deze Pagina