kledingbeurs wat vragen

Discussion in 'De lounge' started by dobbel, Aug 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Hoi,
    Ik kan over een paar weken kleding in brengen voor de kledingbeurs hier in het dorp,

Nou ben ik daar onbekend mee, ik mag 30 stuks kleding inbrengen plus onbeperkt speelgoed, schoeisel enz.

nu zijn we alles aan het uitzoeken en het echt mooie winterspul wil ik dus inbrengen, maar wat zijn de prijzen op die beursen,

ik breng vooral een paar winterjasjes,
    een nieuw joggingsetje (fleece)
    veel spijkerbroeken die echt nog perfect zijn en mooi van kleur.
    en blousjes en dikke vesten.

wie is er bekend mee en helpt me opweg.

2. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    4,220
    62
    48
    around the corner
    Ik heb al een paar keer kleding naar een kledingbeurs gebracht en mijn ervaring is dat je de prijzen best laag moet houden wil je iets verkopen...

Jas, in nieuwstaat, doe ik max 8,50 euro, als je ziet dat het gedragen is, ong. 4-5 euro
    Shirts (longsleeve), max 3,50 euro (wel merk, nonmerk 1,50-2)
    Broeken, tussen de 3 en 7,50 euro (afh. van het merk)
    Blousen, ong. 3,50 euro
    Vesten, tussen de 3 en 5 euro

3. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,798
    9,314
    113
    Gelderland

Ik ga vaak naar een kledingbeurs en vind dit idd mooie prijzen!

4. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    oei, dan ben ik wel heel goedkoop,

ik heb bv een vinginobroekje voor 3.50 gedaan. en de overige nog zo goed als nieuwe broeken 2.50
    winterjassen echt in goede staat 1 bijna nieuw, tussen de 3 en 5 euro.
    blousjes 2.50
    een nieuw setje van flees (hoe schrijf je dat) 4.50 dus broek en vest.
    een setje van een tuinbroek met truitje 4 euro.
    en een paar hele dikke vesten 3,50
    een paar truitjes, wat dikker als longsleef 2 euro

alles wat er heen gaat is in zowat nieuw staat. op 2 jassen daar kan je zien dat het gebruikt is.

svens kast moet echt gevuld worden voor de komende winter, dus hoop wel een beetje te verkopen, dus ik dacht hou laag aan, dan hoop ik het zeker kwijt te zijn,

5. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,243
    11,824
    113
    Vinginobroekje voor 3,50 is echt een koopje. Daar raak je het wel voor kwijt. En dat wil je natuurlijk, maar ik denk dat je het ook wel kwijt raakt voor 5 of 6 euro.
    En je moet ook bedenken dat, tenminste zo gaat het hier op de beurzen, je nog een percentage afdraagt en zelf niet het volledige bedrag krijgt.

6. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    hier is het zo dat je 3 euro moet betalen en je dan max 30 stuks kleding in mag brengen, opbrengst is daarna wel totaal voor ons. misschien de vingino broek maar een euro ophogen.
    erg lastig, vooral omdat ik er en nooit geweest ben en dus geen idee heb, volgens mijn man heb ik vooral rommelmarkt prijzen in het hoofd.

7. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

voor de vingino broek vind ik het ook erg laag. op marktplaats worden gebruikte vingino broeken verkocht tussen de 10 en 20 euro. ik denk dat als je er meer voor vraagt ook kwijt raakt omdat vingino een geliefd merk is;).

8. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,658
    1,417
    113
    Persoonlijk vind ik de prijzen die mango noemt wat aan de hoge kant en die van jou beter. Ik zou op een kledingbeurs geen longsleeve kopen voor 3,50 tenzij het een duur merk is en er echt mega goed uitziet. Als ik nu in de ooruiming kijk bij tuuntem ter stal en dat soort winkel kopen ik ze namelijk voor 3 euro nieuw.

En die vingino spijkerbroek zou ik op marktplaats zetten ben iedere keer weer verbaasd wat mensen daar voor geven.

Denk dat je qua prijzen vrij mooi zit ;). De jassen zou ik gewoon allemaal op 5 of 7,50 zetten dat zijn ze zeker waard en dat geven mensen er ook makkelijk voor.

9. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Mijn ervaring is dat je op beurzen echt veel lager moet zitten qua prijs, indien je iets wilt verkopen, dan wat je er op marktplaats voor zou krijgen.

Zo had ik een zgan jas van Mcgregor en daar vroeg ik op een beurs 7,00 voor. Nou die kreeg ik dus niet verkocht (terwijl het een hele drukke en grote beurs was en ik goed verkocht), ik heb hem op marktplaats gezet en hij was de volgende dag verkocht voor 20,00.

Ik neem de duurdere merken dus niet zo vaak mee, goede kleding van de WE, Hema, Zara en h&m verkoopt er veel beter.
    Ik vraag voor jeans vaak 2 tot 3 euro, truien ook zoiets. Shirts tussen de 0,50 en 1,50 ongeveer.
    Verkoop dan meestal voor circa 120 tot 150 euro in drie of vier uurtjes. Best leuk!

10. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    4,220
    62
    48
    around the corner
    Verschilt dan heel erg per beurs / plaats denk ik, bij ons verkoopt merkkleding juist stukken beter dan nonmerk...
    Wij mogen max. 40 kledingstukken per huishouden inbrengen, en haal meestal tegen de 100-120 euro op, moet daar dan nog 5% van afdragen, maar er blijft wel een leuk bedrag over!

11. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    4,811
    1
    0
    Flevoland
    Dan woon je vast in t zelfde dorp als ik :)

12. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    hmm nou ben heel blij met de hulp,

meningen en ervaringen verschillen ligt, ik zou de vinginobroek wel op MP verkopen, maar dat is helaas voor mij wat lastiger, ik hou de prijzen gewoon leuk, zit wel meer merk spul tussen zoals name-it bv. maar ook H&M en hema en 2 setjes C&A ach we zien wel, alles is meegenomen in ieder geval bedankt voor de input zover,

13. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Nou merkkleding verkoopt wel goed, maar absoluut niet voor de prijzen wat je er op marktplaats voor krijgt. Ik heb het dan over merken als Monnalisa, Diesel, Ralph Lauren, Moschino, Armani enz.
    Merken als Noppies, Name-it enz reken ik ook bij niet-merkkleding, ik doelde echt op de 'duurdere' merken.

Share This Page