Kindje op bruiloft.

Discussion in 'De lounge' started by Partyrocker, Aug 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,862
    0
    36
    Mijn vriend drinkt nooit . Maar als hij wel 1x met oud en nieuw drinkt slaat het ook dubbel zo hard in omdat hij het totaal niet gewend is . Onthoud dat wel .

2. aurora5

aurora5 Bekend lid

Oct 26, 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    +1.

3. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    mijn schoonzus heeft haar meitai meegenomen en toen haar zoontje wou slapen heeft papa hem op zijn rug genomen. Nou prachtig dat hij het vond.

En een oplossing is er altijd wel hoor zou morgen gewoon ff bellen met je ouders en schoonouders kijken of zij het willen doen en anders iemand weten ...

4. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Neee zo erg is het nu bij hem ook weer niet.
    Oneerlijk genoeg kan hij het goed hebben :( heel flauw.

5. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Waarom neem je geen campingbedje mee? Doen wij altijd bij dit soort grote feesten.. Gewoon in hoekje neerzetten en als die moe is lekker neerleggen!

En snachts vragen of die met ouders/schoonouders evt mee kan of al slapend meenemen?

6. knap

knap Niet meer actief

Mijn zoon was drie weken toen ik ging trouwen. Hij ging gewoon mee idd maar ja hij was nog een baby en hij lag in de wagenbak lekker te slapen.

Maar ik drink sowieso niet.

Als ik eerlijk ben dan moet je gewoon weinig drinken twee of drie glazen maar dat je toch nuchter genoeg bent.
    En met zijn drieën gezellig terug naar huis kunt.

Heb je niet een leuk buurmeisje in de buurt die als hij heel moe is dat hij toch naar huis kan? En dat je toch rustig kan door feesten.
    Of toch je ouders achter de hand houden mocht het nodig zijn. Of drinkt je moeder ook?
    Neem ook aan dat jullie waarschijnlijk met een taxi terug gaan?

7. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    3,313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Ik vind het erg raar dat je er nu pas over na denkt. Ik persoonlijk vind 01.30 echt veel te laat om dan nog rond te sjouwen met een kindje.

Zijn er echt geen andere opties dan familieleden zelf? Een familielid dat hem naar huis brengt en een buurmeisje dat op past tot jullie thuis zijn?

Ik persoonlijk zou niet gaan rond sjouwen om 01.30 met mijn zoontje. Hij hoort dan in zijn bedje te liggen. De dag zal al vol prikkels zitten voor hem en dan ook nog dat gesjouw.. Nee, niet aan ons besteed..

8. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Iedereen let vast wel op? Meis jij hebt het vrijdag veel te druk met jezelf dus ik zou je adviseren iemand te vragen om op je zoontje te letten. Ook voor de knul zelf, hij heeft toch iemand nodig om op terug te vallen als jij en je man even niet beschikbaar zijn.

9. Partyrocker

Ja idd. Campingbedje moet wel werken, maar ik denk niet dat die snel weggaan.

@ oppasbuurmeisje/vriendin/prof

Ik voel er weinig voor om mijn zoon bij vreemden achter te laten voor de avond.
    Niet persoonlijk tegen wie dat wel doen, maar ik vind dat niks. Dus dat is sowieso geen optie, aangezien ik niemand ken die ik daar in vertrouw.

10. Partyrocker

Laten we dat even voorop zetten;
    Mijn zoon kan altijd op me terugvallen en voor hem ben ik ook altijd bereikbaar. Hoe druk ik het toevallig mag hebben.

En nee, ik denk er niet pas nu over na. Ik heb meerdere opties, maar vroeg me af wat jullie deden.

11. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik denk dat niet :D Neem aan dat jullie zeker een verantwoording nemen hierin :) Het komt goed zal nu gewoon de zenuwen zijn ed. Echt automatisch gaat iedereen toch op kinderen letten. Heb ik overal meegemaakt. Ikzelf doe dat ook op die momenten.

12. Partyrocker

Als hij moe is slaapt hij heus wel hoor, ook al is het half 2. Dan ligt hij wss al lang en breed in een cb of kinderwagen te pitten.

13. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Vind ik ook. Had je al veel eerder moeten regelen vind ik.

14. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Je kan hem toch in een campingbedje leggen en als het feest afgelopen is snachts meenemen? Het is je bruiloft! Die ene keer dat je snachts met hem over straat moet krijgt die echt niks van hoor.
    Gewoon hop slapend in taxi tillen en op schoot houden en thuis lekker z'n bed in.
    En als jullie snachts teveel om handen hebben misschien je ouders of schoonouders vragen hem mee te nemen of even langs jullie huis mee te willen rijden als het toch dichtbij is?

15. Partyrocker

Ja daarom, hebben hier sowieso de regel dat 1 van de 2 normaal functioneert als we samen thuis zijn met die kleine.
    We zijn niet achterlijk... Zenuwachtig wel :p

16. Partyrocker

ooo ja dat is inderdaad wel handig! Genoeg familie rond ons heen, dus kan altijd wel iemand meerijden. Thnx :D Dat is een goede tip!

17. knap

knap Niet meer actief

Gaf het wel als optie maar zou het ook niet zo snel doen.

Maar met twee kinderen rijker. Weet ik ook hoe kinderen aan het eind van de dag kunnen zijn.
    Jij kent je kindje het beste. Maar het kan zijn of hij valt van uitputting in een camping bedje in slaap of het word een draak die te overstuur is om te kalmeren.

En moet zeggen als ik eerlijk ben. Je had er toch iets eerder aan moeten denken( geen kritiek of iets) Maar echt een optie voor als je kindje te moe is en echt het liefste in een bedje ligt.

Zie het aan schoonfamilie die nemen de kinderen ook tot diep in de nacht mee en ik moet zeggen ik heb er persoonlijk moeite mee.

18. Partyrocker

Lees niet alleen wat je wilt lezen aub. Pagina terug staat er in koeienletters dat ik hier wel degelijk over nagedacht heb en zelfs er al vanuit ging dat het gewoon zou gaan, maar goed. Twijfelkont heh :) een nerveuze twijfelkont.

19. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Mja ik denk niet dat je van gasten op je bruiloft kan verwachten dat ze op de kinderen letten. Zelf ben ik sowieso niet van het meenemen van kinderen op bruiloften, maar dat is iedereen zijn eigen ding. Besef je wel dat jij t echt te druk hebt om op je zoontje te letten...

20. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    3,313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Je zegt dat je er al over na gedacht hebt, maar je begint je topic met: 'Maar nu schieten me toch een paar praktische dingen te binnen zo last minute.'

Volgens mij weet je allang wat je gaat doen, dus zijn reacties van anderen zinloos, aangezien je hier toch tegen in gaat en ook nog je lettertype vergroot alsof we blind zijn.

Fijne dag vrijdag.

Share This Page