Nee hij is best makkelijk. Slaapt overal wel als hij moe is. Zelfs met oud en nieuw slaapt hij door de herrie heen dus daar ben ik niet bang voor. Hij is niet prikkelgevoelig.
Woon niet zo ver van jullie af. Ben altijd thuis dus in geval van nood stuur hem dan maar hier naar toe( grapje maar je snapt me) Geniet van je dag en ach voor een keertje het zal uit eindelijk wel los lopen.
Las ik naderhand pas ik zou ook gewoon een campingbedje neerzetten. En ze zullen echt wel hem in de gaten houden, maar vraag 1 iemand op hem te letten. Kan goed dat hij om 9 uur al lekker ligt te slapen . Je eigen niet zo druk maken joh, komt vast helemaal goed ! Geniet van jullie dag vrijdag!
Nav je openingspost snap ik wel dat het bij een paar mensen overkomt alsof je hier voor het eerst over nadenkt. Ik zou een oppas proberen te regelen die met je zoontje naar jullie huis kan. Persoonlijk vind ik het niet kunnen om zolaat nog met een klein kind te slepen.
Pff moeilijk hoor. Als ik er aan denk wat ik nog moet regelen/ophalen de aankomende twee dagen krijg ik het benauwd
Daarom trouwde ik ook gratis op een donderdag. Wel net bevallen zus die alles nog regelde wat ik eigenlijk niet wilde. Wilde alleen naar het stadhuis en terug naar huis. Maar wat ik zeg net bevallen ks. Had wel wat anders aan mijn hoofd dan mijn trouwdag. Maar veel plezier aankomende vrijdag maak er een leuke dag van.
Snap ik! Rustig blijven en zorgen dat je do.avond ook echt klaar bent! Dan genieten vrijdag en het weekend heel hard bijkomen van alles stress hahaha
Ik zou wel 1 iemand aanwijzen die die dag op je kindje let. Gewoon dat jullie zelf de handen vrij hebben. Je kind kan natuurlijk altijd naar jullie toe maar gewoon dat je dus even niet mama bent die alles voor hem moet regelen.
Ik snap dat je er heus al wel goed over na hebt gedacht en bedoel dit ook niet lullig, maar ik zou echt wel zorgen dat je iemand echt aanwijst als verantwoordelijke voor je kind. Tuurlijk kan hij altijd bij jou terecht, maar een bruiloft is hectisch en iedereen wil met je praten en je bent constant bezig met van alles. Dan is het belangrijk dat je kind toch iemand heeft die echt gewoon goed op hem let. En voor 's avonds, ik zou het persoonlijk heel fijn vinden om dan toch mijn kind naar bed te kunnen (laten) brengen, gewoon omdat als je het gehad hebt op een feestje, je gewoon naar huis wilt, in alle rust, in je eigen omgeving. Tenminste, ik heb dat zelf heel erg belangrijk en ik denk dan maar dat kinderen dat nog meer hebben, ook al kunnen ze vaak heel gemakkelijk overal slapen. Maar als je niemand hebt die echt met hem naar huis kan dan snap ik ook wel weer dat je ergens gewoon een campingbedje neerzet. Het is ook maar voor één keer... In ieder geval hoop ik dat je een superdag hebt vrijdag!
Hoe oud is je zoontje eigenlijk ? 2 jaar ongeveer toch ? Ik denk eerlijk gezegt dat je je er zelf niet prettig bij gaat voelen , bij elk wijntje dat je neemt moet je toch stil staan enzo . En half 2 is wel heel laat . Zou hem dan nog eerder laten liggen en doorgaan tot 7 uur . (grapje hoor) Verder is het wel maar 1x dus opzich moet het kunnen maar aan de andere kant is het ook een feest voor jullie zoontje dus ik zou hem zeker meenemen in de besluiten . Maarja ik kan ook overdrijven hoor , alles moet altijd wijken voor zijn slaapjes . Zou nog een pauze in me bruiloft inlassen voor een middagdutje . Maar dat komt ook omdat ik hem echt niet oververmoeid wil hebben , ik vind het een drama om hem oververmoeid in slaap te krijgen . Maar mijn zoontje is pas 9 maanden he . Heb je geen slaapkop in je familie die om 8 uur al naar huis wilt ? Hoe doen de gasten het met kinderen ? Verder zou ik hem vooral niet apart gaan zetten in een bedje hoeveel herrie het ook is , je zal hem niet horen en mij lijkt het te gevaarlijk . Dan nog liever een kind dat niet kan slapen .
Zo ff wat rondgeappt. Sm let extra op die kleine. Maar niet als in dat hij niet mag lopen of naar mama, papa of oma en opa's kan, gewoon een extra oogje. Hij slaapt bij mijn ouders.. ze pakken een taxi als vader teveel heeft gedronken...
Opa en oma hebben overdag mee opgelet. Om 20.30 na het eten hebben ze haar naar huis gebracht waar een oppas klaar zat.
Gaat hij dan pas laat met je ouders mee? Kunnen ze hem niet tussentijds even thuisbrengen bij een oppas?
Goed geregeld En jullie hebben samen een bruiloft.s nacht. En lekker bekomen van al die stres weken en dag. Samen lekker uit slapen. Heb je nog zin om wat te regelen. Een lekker ontbijtje laten bezorgen of iets.
Jij bent echt kampioen in jezelf tegenspreken.. Nu dit topic weer: in de openingspost staat heel duidelijk dat dit je pas net te binnen schiet en als je daar dan (ongevraagd of niet) commentaar op krijgt,ga je je verhaal veranderen..
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor, het is je bruiloft, dan zou je zelf mogen drinken zoveel je wilt! Maar dan wel je kindje in handen van iemand die niet drinkt.