Kindje op bruiloft.

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Sssst! Anders heb jij het zo gedaan! :D :p

2. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    Hey!
    Beetje laat, want ik lees dat je al een oplossing hebt, maar dit 'probleem' zorgt er bij ons voor dat ik, terwijl ik twee jaar geleden ten huwelijk ben gevraagd door mijn vriend, nog steeds geen datum kan prikken.
    Onze meiden zijn nu 2,5 jaar en 15 maanden oud en ik heb geen idee hoe we dit moeten gaan doen op de trouwdag.
    We willen graag dat ze deel uit maken van de dag, ook een feestje hebben, maar we willen zelf ook lekker kunnen drinken en ons helemaal laten gaan.
    Wij zitten er meer aan te denken om ze rond een uur of negen, tien naar huis te brengen (laten brengen) en dat daar iemand is die op ze past, maar ook de nacht in ons huis doorbrengt omdat wij graag die nacht in een hotelkamer willen slapen.
    Maar wie? Iedereen die we het willen laten doen zit op het feestje :)
    Wij willen ook niet dan anderen een minder feestje hebben omdat ze er niet heel de avond bij kunnen zijn, etc.

Tja....hebben nu een jonge meid in gedachten die al veel heeft opgepast op mijn neefjes en die we eerst eens een paar keer willen laten oppassen om te zien of er een klik is.

Moeilijk hoor...

Ik wens je een hele fijne en mooie dag!

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik zal inderdaad iemand regelen die op hem let zodat jij je handen vrij heb zeg maar.
    En als hij met je ouders mee gaat is het toch goed.

Ik was laatst op een bruiloft kleintje liep ook gewoon rond, op sommige dagen moet dat toch ook kunnen.
    Hun oppas nam hem mee naar huis van oma waar hij sliep en heeft daar opgepast tot oma en opa thuis waren.

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Onze dochter was 1,5 toen we trouwden en wij hebben het volgende gedaan.
    We hebben een campingbedje meegenomen die we konden neerzetten op een rustig plekje. Babyfoon zouden we aan ouders geven om beurten.
    Overdag zouden om en om de ouders op haar letten. Maar onze dag begon wel pas om 16:00.
    Maar ze heeft de tijd van haar leven gehad en is opgebleven en heeft gedanst tot we naar huis gingen. Dat was rond 23:00. We zijn 's middags heen en ' savonds terug gegaan met de taxi en hebben gewoon het autostoeltje gebruikt, op de trouwlocatie neergezet en 's avonds weer in de taxi neergezet.
    Het is ons erg meegevallen hoe makkelijk de kindjes waren die aanwzig waren.
    Wel hadden we voor alle kinderen een tasje gemaakt met wat knutselspulletjes, snoepjes, een groot puzzelstuk. Alle puzzelstukkken samen vormden een grotepuzzel. Verder een loopauto mee en wat duplo etc,...andere kinderen hadden ook speelgoed mee. Vooral een bal was een hit. Eigenlijk speelden ze allemaal heel goed samen.

Wat ik zelf vond is dat ik eigenlijk niemand met mijn kind wilde opzadelen. Wij hebben dan ook gezegd zolang het goed gaat hebben wij het ook naar ons zin en blijven we en als dochter er echt klaar mee is en ze wil niet slapen, gaan we naar huis.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Zoonlief is bij ons er gewoon de hele bruiloft bij geweest. Er was zat familie om hem bezig te houden, iets na middernacht gingen we gezellig met z'n drietjes naar ons hotel. Maar goed er wordt door ons en bij ons eigenlijk niet echt gedronken.

6. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

@ Pluis.. snap dat de opening zo overkomt. Maar dat betekende dus niet dat het helemaal niet ter sprake is gekomen en er geen opties waren, ik wist alleen niet welke nu het beste was.
    Dus je doet een niet correcte aanname nu.
    Al snap ik dat het zo warrig overkomt.

7. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Bij ons sliep ons bruidsjonkertje ook gewoon in campingbedje en ging aan het eind van de bruiloft mee naar huis met zijn ouders. We hebben hem niet gehoord en er was altijd wel iemand die hem in de gaten hield.
    Een hele fijne bruiloft iig.

8. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Precies dit je trouwt maar 1 keer. Dus niet gelijk allemaal oordelen en zo negatief over ts!

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Ook mijn idee... maar wijnhadden een campingbedje mee en die st ook nd eerst achterin de zaal en later namen mijn ouders hem mee naar de hotelkamer. Ons zoontje was de reden dat we zijn blijven slapen. Mijn moeder dronk expres niet die aovnd.

10. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

Hier getrouwd voor we kinderen kregen dus hadden dit probleem niet.

k zou idd ook gewoon een camping bedje meenemen. Kan daar lekker in slapen totdat je ouders hem meenemen. Er zijn wel veel reacties datvje toch beter een oppas kan zoeken maar ik zou dit ook absoluut niet hebben gedaan. Liever een keertje een moe kind dan dat ik hem aan iemand meegeef die ik nie volledig vetrouw. Dan zou er de hele avond van alles door me hoofd spoken. Tegenwoordig zijn er teveel gekken.

Geniet van jullie dag vrijdag. .

11. Partyrocker

Ja daarom. En ik weet dat hij toch niet slaapt bij een vreemd iemand. Dus dan zijn er twee met een rotgevoel. Dat gaat niet werken.

12. Minerva

Minerva Niet meer actief

Wij zitten met hetzelfde "probleem", want de mini zal +/- een half jaar zijn als wij gaan trouwen. Uiteraard komen ook al onze familie en vrienden op onze bruiloft. We gaan het als volgt oplossen: overdag is hij er wel bij en dan wordt er door de opa's en oma's een (extra) oogje in het zeil gehouden. Rond etenstijd wordt hij naar de gastouder (als we die hebben) of de buren van mijn schoonouders (die we 100% vertrouwen en zelf ook een kleine hebben) gebracht. Hier hebben we toch een poosje over na zitten denken, want de trouwdatum was nét vastgezet toen ik zwanger bleek te zijn :D

13. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Wat moet jij een hoop stress hebben om je bruiloft zeg! Als ik al je topics lees over je bruiloft. Je komt heel onzeker over en vind het wel erg belangrijk wat andere van je vinden. Wat kan jou dit schelen? Is jullie dag toch?

14. Partyrocker

*zucht* sinds wanneer is adviezen hetzelfde vragen als meningen?
    En tsja.. mag het? Je trouwt maar één keer en dan heb ik het graag zo goed als perfect.

15. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Oh maar ik bedoel het niet vervelend hoor. Wat ik ermee wil zeggen is dat je moet genieten en je niet moet bezig houden met wat andere vinden.

16. Partyrocker

Het boeit me ook niet wat andere vinden... :). Ik vraag advies over dingen waar ik zelf niet helemaal lekker uitkom voor mijn gevoel.
    En waar kan je meer verschillende adviezen krijgen als hier toch?

17. maffedoo

maffedoo Actief lid

6 dec 2011
    301
    0
    16
    ergens
    Mijn schoonzusje is 9 augustus getrouwd... Ze hebben een camping bedje in een andere zaal gezet en schoonmoeder ging er af en toe even kijken of ze nog sliep... s'avonds heeft m'n andere schoonmoeder de kleine meegenomen toen het feest was afgelopen...Een keer wat minder drinken vond m'n schoonmoeder gelukkig geen drama.

18. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Het was geen aanname maar maakt niet uit..;)

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Het is niet helemaal hetzelfde maar wij hebben het zo gedaan met mijn zoon die 11 was toen wij trouwden. Hij trok het niet om zo lang op te blijven, en was het om 22.30 uur helemaal zat. Een vriendin van ons heeft hem toen meegenomen naar huis met de melding dat zij op zou blijven tot wij hem kwamen halen. Dat was om 3 uur 's nachts. Hij sliep bij haar op de bank, mijn man heeft hem al slapend in de auto gezet en naar huis en bed gebracht.

Mijn nichtje had haar kindje van 1 bij zich, die hebben we in een campingbedje gezet in een hoek van de keuken (wij kenden de eigenaar, dat scheelt natuurlijk) en het personeel heeft terwijl ze in de keuken bezig waren steeds een oogje op haar kunnen houden, daar was mijn nichtje weer erg blij mee.

Het is altijd lastig met zulke feesten, aangezien IEDEREEN die je kent er is, dus heb je moeilijk oppas.

Ik wil jullie een fantastische dag toewensen vrijdag, geniet van elke minuut!

20. Partyrocker

Nee idd, boeit eigenlijk ook totaal niet.

Deel Deze Pagina