Kindje op bruiloft.

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Je hebt altijd wel een erg gezellige schrijfstijl... zo open enzo :D

2. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ah wat een goed nieuws!
    Kijk eens lieve kijkbuiskinders. Mijn opvolger heeft zichzelf al aangediend :p.

Jij ook natuurlijk een heerlijke dag toegewenst :D.

3. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Haha thnx :D

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier ook trouwstress hoor pff wij regelen eigenlijk alles zelf en eigenlijk is ook alles al geregeld alleen nog even voor het trouwboeket een afspraak maken en voor de visagie en dan alles later komen en halen wat besteld is.
    Maar ik slaap er mega slecht door pffff en heb echt een knoop in me buik ben zo blij als de dag er is.

5. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Om ons heen gaan veel mensen trouwen en idd allemaal dikke stress. Zelfs mijn aanstaande heeft stress.. Normaal zo'n koele kikker.
    En ik... Nog helemaal niks..
    Volgens mij ben ik niet normaal hoor..

Je opvolger word ik iig niet. Maar zal haar (hem) wel gaan volgen :)

Lkkr genieten vrijdag! Maak je nog wel een fototopic aan na de bruiloft?!

6. prettymum

prettymum Niet meer actief

Ha ha!

Fijne dag, Partyrocker! En laat je niet gekmaken hoor. Toen ik ging trouwen had ik zo vaak gelezen en gehoord 'Tsja, het is wel de moooooiste dag van je leven'... Dat ik de ochtend na mijn bruiloft in een groot zwart gat wakker werd en dacht, nou, als de mooiste dag van mijn leven gisteren was, dan wordt mijn leven vanaf nu dus nooit mee leuker.

Gelukkig kwamen er nog heel veel mooiste dagen van mijn leven daarna.

Ik wens je toe dat je huwelijk nog veeeeel mooier zal zijn dan die hele mooie huwelijksdag. En mocht er vrijdag iets niet lopen als gepland, bedenk dat maar dat het gaat om die leuke man waar je helemaal voor gaat en niet om die ene dag. Die gaat toch wel geweldig zijn, met iedereen die speciaal voor jullie komt!

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    moet wel ontzettend lachen want de zenuwen spatten van het scherm af hahaha maar goed

lieverd gewoon een campingbedje mee, en lekker daarin laten liggen, zodra jullie naar huis gaan, gewoon even iemand vragen om jullie mee te helpen, iemand die mee kan rijden, en familie en vrienden zullen echt wel voor je klaar staan hoor.

nog een paar daagies meis ;);););)

oo en 1 ding

geniet nou eens laat het los;)

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Gefeliciteerd!! :):)
    Hebben jullie een toffe dag gehad? En natuulijk de hamvraag.. hoe is het gegaan? ;);)

Deel Deze Pagina