Etos 10% korting, tips voor handige dingen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sunmaid, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    Ik kan de zwangerdoos van Etos ophalen en kan daarmee korting krijgen op het hele assortiment van de baby.
    Nou weet ik natuurlijk dat dat de bedoeling is van die dozen om spullen te kopen, maar zijn er toch misschien dingen die erg handig zijn bij de etos om aan te schaffen? Hoe zijn die billendoekjes bijvoorbeeld? Ik heb zelf ook de doekjes van de aldi aangeschaft en billendoekjes van Engeland meegenomen.
    Ik ga borstvoeding geven en vraag me bv ook af of ik wel flesjes moet aanschaffen. Ik doe dat liever als het echt niet lukt bv, het is snel bijgekocht.
    Bedankt!

2. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    Ik werk zelf bij de Etos (extra handig nu met de zwangerschap. Lang leve de personeelskorting)

Mijn tip is om producten te kopen die je écht nodig hebt, zoals luiers, de wat grotere bedragen zeg maar.
    We mogen die korting geven als producten al in de aanbieding zijn, dus maak daar gebruik van.
    Sommige mensen kopen een speen van 2 euro, om die bon te besteden maar je kan hem beter uitgeven aan dingen die al duur zijn, zoals luiers, verzorging.

En het ligt aan jezelf wat je fijn vind of niet.
    Ik kan nu wel reclame maken voor het Etos huismerk, maar sommige mensen zweren nu eenmaal bij Zwitsal of Pampers bijv.

3. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Overigens zitten lotiondoekjes al in de Etos-box ;) Dus die zou ik er niet los bij kopen vooralsnog! (hoewel je er vast meer dan 1 pak van nodig hebt...)

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    In mijn etos doos zaten geen billendoekjes, echt maar heel weinig, een difrax fopspeen, een chicco flesje ( Dus die hoef je niet te kopen, je hebt een fles voor reserve ) en mama buikbalsem. Verder veel leesvoer en folders.

Ik zou van de 10% korting inderdaad ook iets duurders kopen, bv luiers, weleda badolie oid. De billendoekjes zijn prima, regelmatig in de aanbieding voor 12 pakken voor 12 euro ofzo maar de aanbieding is hier in de buurt vaak super snel uitverkocht.

5. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    Als het is uitverkocht kan je een actiecheque vragen, in de laatste week van de actie.
    Zo heb je ook als de actie voorbij is nog recht op het artikel voor de kortingsprijs.

Is vooral met luiers en doekjes wel handig.

6. Otte

Otte Lid

10 okt 2005
    78
    0
    0
    etos Zoogcompressen! gebruikte echt iets van 2 dozen per week. Toen ik weer ging werken heb ik ook acht avent flesjes gekocht om gekolfde moedermelk in te bewaren. Was precies genoeg; 4 mee naar het werk en 4 gevuld naar de creche. Ook hebben ze bij etos een fijne en goedkope flessenwarmer (voor moedermelk belangrijk!). En badolie is altijd heel duur, dus fijn om daar korting op te krijgen....

Succes!

7. Otte

Otte Lid

10 okt 2005
    78
    0
    0
    ik kreeg trouwens 1 klein avent flesje in zo'n doos, weet alleen niet of die er nog steeds in zit. Maar dan zou je voorlopig nog niets hoeven te kopen,..

8. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    In de blije doos van Prenatal zat inderdaad een Avent flesje!

Ik heb toen geen gebruik gemaakt van die 10% korting. Ik kon die doos al best vroeg ophalen en was verder nog niet erg aan baby-spullen kopen toe. De verkoopster vond het ook heel stom dat je die bon alleen mag gebruiken wanneer je de doos ophaalt, en dus niet later nog, ze begreep heel goed dat je allerlei verzorgingsspullen en luiers enzo nog niet koopt als je net 3 maanden zwanger bent ofzo.

9. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Bij mij is de 10 % bon nog een paar maanden geldig. Dus ik ga binnenkort als ht kamertje een heel eind klaar is besteden voor die bon.

10. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    572
    104
    43
    ik vind zelf alles van Etos super, gebruik de luiers, billendoekjes (ruikt bijna net als zwitsal vind ik), douche spul, lotion. alleen de zoogcompressen niet die zijn vrij klein en lekte bij mij vrij snel door.
    ik had dat ook met de bon ze deed bij ons niet zo moeilijk als ik de bon een aantal weken later ook nog zou inleveren, alleen wel vergeten.
    en niet te vergeten je krijgt bij baby spul ook zegeltjes die je ook weer voor een aantal leuke dingen kan inleveren.

11. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    Bij ons mag je de bon gewoon later nog inleveren hoor, hoef niet gelijk met die doos.
    Mensen kopen dan namelijk vaak zo'n klein ding en 30 ct korting is nou ook niet je van het, als het ook op grotere bedragen kan.

Er is geen Etos regel dat het niet mag ofzo.

Deel Deze Pagina