Trust me - mijn ex was had de meeste mannelijke trekken van alle vriendjes die ik heb gehad. Sterk, groot, brede schouders, gespierd, 6-pack ... zo'n man die in de coca cola reclame echt niet zou misstaan (qua body shape dan) ... Daarom was mijn desillusie ook zo groot, omdat ik het zo niet achter hem had gezocht ... Als je daarmee om kan gaan, prima. Het is een drang die iemand heeft, en ik kan iemand daar niet om veroordelen, heb hem ook nooit uitgelachen overigens daarover. Alleen ik kon daar gewoon niet mee omgaan. In mijn hoofd klopte het gewoon allemaal niet.
Ja kreeg toen te horen dat hij zich schaamde om het weg te gooien. Zou kunnen denk ik? Als hij dat wilt dragen moet hij het zelf maar weten maar in het bijzijn van mij kan hij dat beter niet doen. Denk dat ik in mijn broek pies van het lachen Nee ik denk gewoon dat zij dat ook heeft meegegeven net als de overige rotzooi die ze steeds meegeeft.
Hier ben ik het wel mee eens. Jeetje heb je wel je relatie goed overdacht toen je aan een kleintje begon? Je moet voor zijn kinderen zorgen, er is ineens een schuld, een ex die naaktfoto's stuurt, een string ergens?!
Hoe kun je je schamen om iets weg te gooien, hij zou zich moeten schamen voor wat hij doet met die string, als hij zich er echt voor zou schamen dan had hij dat allang weg gegooid. Ik persoonlijk kan ook niet begrijpen dat je dit als vrouw zijnde zou kunnen accepteren maar dat is ieder voor zich natuurlijk. Ik denk dat ik zou huilen, huilen om het feit dat hij dit voor mij verborgen heeft gehouden en huilen om het feit dat hij zo'n rare hobbie heeft. Ik hoop echt voor je dat hij er zal zijn voor jou en voor je kindje maar als ik eerlijk ben en dit allemaal zo lees ben ik er bang voor dat dit niet zo zal zijn. Een goed gesprek met elkaar zal jullie goed doen denk ik. Succes.
Maar waarom moet je je schamen om het weg te gooien. Sta jij dan 24/7 over zijn schouders mee te gluren over wat hij in de kliko knikkert. Dat is toch zo gebeurd?? Of onderweg van de huis van zijn ex naar jullie huis toe bij de plaatselijke kleding container dumpen? Zoveel manier om daar vanaf te komen ... en je dan toch schamen? Apart ...
Ja maar hij heeft overal en antwoord op. Als hij aantoonbaar fout zit, zoals bij de schulden die op papier staan kan hij er niet onderuit en gooit hij verwijten naar jouw hoofd. En jaar samen een 7 maanden zwanger en al zo veel ellende wat er naar boven is gekomen. Sorry maar er klopt het echt iets niet.
Eens, die man is echt een lot uit de loterij, en TO komt inderdaad naief over door voor deze hele soap te kiezen. TO, ik hoop dat je een plan B hebt.
Ik vind het ook echt een raar verhaal. Maarja hopelijk gaat goed maar anders lijken me enige voorbereidingen treffen qua alleenstaande moeder zijn niet een al te gekke gedachte....
Wat voor rotzooi had die nog meer dan behalve de laptop met foto's en string? Zie verder niks staan? Het stringverhaal is raar... Hij had hem al lang weg kunnen gooien en als die hem eerder al eens aan gehad heeft zou die er niet zon probleem van gemaakt hebben dit een keer voor je te doen.
Wow...ik heb hier met open mond zitten lezen... Ik heb er gewoon geen woorden voor. Mijn idee: begin met een rondje stringslingeren en slinger die kerel de keet uit. Of ga zelf weg totdat hij alles op rit heeft en eerlijk tegen je kan zijn.
Jaja....hij is wel makkelijk met de dingen op haar te schuiven. De kinderen een "moetje", heb medelijden met de kinderen.
Hihi , Om die gtst reacties moet ik wel lachen Tja ik uhmmm... Lig niet wakker van een string meer of minder in de kast. Moet er ook bij melden dat dit echt aan het begin van onze relatie was. De kleine is niet gepland anders had ik er zeker nog niet eens over nagedacht maar ze is op komst en of dit nu met of zonder hem is : Zij word de belangrijkste persoon in mijn leven en ik zal alles voor haar doen Die string is ook het topje van de ijsberg hoor. Hier lig ik nog het minst wakker van. Hij is ontzettend lui gemaakt in het huishouden waar ik wel eens van baal. Doet weinig met de 2 meiden en zo kan ik nog wel wat dingen opnoemen. Ik geef wel toe dat ik meer op mijn strepen moet gaan staan en hij kan dat dus ook dit weekend van mij verwachten. Met gemekker neem ik geen genoegen meer.
Volgens mij was je al lang weggeweest wanneer je niet zwanger was, en probeer je alles nu maar met een roze bril te bekijken en alles van zijn ex als iets wat zogenaamd een heel slecht huwelijk was en daar teer je dan maar op.