Hallo dames, Ik ben nieuw hier op dit stukje van het forum. Ik heb afgelopen woensdag mijn spiraal eruit laten halen, omdat wij graag een 2de kindje willen. Nu is mijn vraag, wat is jullie ervaring. Hoelang duurde het voor jullie ongesteld werden? Ik heb nog nooit zo uitgekeken naar ongesteld zijn haha.
Ik was binnen 28dagen ongesteld. Maar heb ook mensen gehoord waar het langer bij duurde... Ieder lichaam is natuurlijk anders
Heb em hier eruit gehaald in mijn periode, bloedde wat extra dagen en werd daarna binnen 27 dagen weer ongi
Hey ik was na 3 dagen al ongy helaas nog niet zwanger. Ronde 8 komt er aan maar klussen is ook helemaal niet erg
Hoi hoi, Ik was na een maand gewoon ongesteld en ook geen last van kwaaltjes, cyclus leek weer normaal.
dank je wel dames. En hadden jullie dan ook een regelmatige cyclus tijdens de mirena. Ik namelijk niet. Werd de ene maand wel ongesteld en dan weer 2 maanden niet.
Eerste ronde weet ik niet hoeveel dagen het was, want was rond verwijderen mens ineens heel raar ongesteld, toen 29 dagen en toen zwanger..
Hoi hoi, Ik ben ook nieuw hier. Was ook benieuwd wanneer jullie weer ongesteld werden na het verwijderen van het spiraal. Ik heb vorige week maandag mijn spiraal laten verwijderen en woensdag werd ik ongesteld. Tenminste, ik heb woensdag, donderdag en vrijdag flink gebloed.. Of zou dat iets zijn wat komt door het verwijderen?