Ik zoek een bepaalde pruik (Carnaval)

Discussie in 'De lounge' gestart door Poemelke, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Dag dames! Ik ben eigenlijk op zoek naar deze pruik:
    De wereld van Brand

(kan zijn dat men eerst geb. datum moet ingeven voor in het volgende scherm te komen)
    Althans ongeveer zoiets...
    Hoe noem je nou dat soort pruiken, ik kan nl nergens een alternatief vinden! Stoffen pruik en lappen pruik allemaal al geprobeerd, ik kan het nergens vinden! Vandaar de vraag hier! Wil iemand me helpen?
    Thnx Alvast

xxx

2. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Ja!!! dat komt al behoorlijk in de richting!!! liefst met nog wat stof ertussen! super dat iemand weet wat ik bedoel!
    Ik zie dat ze deze bij de carnavalswiertz hebben gekregen (aan het prijskaartje te zien) maar daar ben ik vanmiddag geweest, en niks te krijgen...

Nog iemand een idee hoe je die pruiken met die stof ertussen noemt? of krijgt?

xxx

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wat in me opkomt is raggdoll..maar dar heb ik op gegoogeld en niets gevonden helaas...

Heb ze eerlijk gezegd hier ook niet gezien....hier zijn ze meer van de neon pruiken.....

4. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Oh ja die site van de winkel in Maastricht ben ik al geweest! helaas geen pruikje wat ik zoek, ik krijg langzaam het idee dat ik toch echt zelf aan de slag moet, met een boa, hoed en wat stof...
    Ik zal morgen nog eens bij de feestwinkel hier in het dorp gaan kijken..maar ben d'r bang voor!!
    Thnx!

xxx

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Poemelke, weet niet waar je woont, maar probeer eens bij De Roei Neus op de Grote Gracht in Maastricht. Die hebben heel veel in hun zaak en kunnen ook aan veel dingen komen.

6. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hoi Sisa, dankje voor je tip! Ik woon best aardig in de buurt, dus ga vd week daar ook eens even kijken!
    Thnx!!!!

7. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik heb ook nog precies dezelfde pruik liggen als die op de foto mag je best overnemen voor een leuk prijsje.(heb hem indertijd ook bij de karnavaswiertz gekocht)
    Ik heb hem nadat hij is gedragen gewoon gewassen dus hij is niet vies ofzo.misschien zou je er dan zelf wat lapjes tussen kunnen naaien want de veertjes zitten op een stof vastgenaaid.
    ik hoor wel als je interesse hebt

8. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hoi Hoi!!! Bedoel je diezelfde als mijn link, of de link naar de pruik van marktplaats?
    Ik ga vanmiddag nog even wat feestwinkels af (zijn pas om 13uur open) als ik nou door de dag heen niks vind, laat ik je vanavond even wat weten ok! Hartstikke bedankt alvast!!!

xxx

9. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    waarom bel je Brand niet, hun geven altijd veel spullen weg met carnaval.
    ow Brand is trouwens van de Heineken brouwerij, weet niet wie je dan moet hebben.
    ik vroeg het altijd aan de chauffeurs en een paar dagen later had een volle doos met gadgets in het café.
    met carnaval kwamen ze elke dag de biertanks vullen dus ik weet niet hoe ze met particulieren om gaan.

succes

Deel Deze Pagina