Huilen na fles

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door juudje, 31 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Hoi kwebbeltje,

Ik heb een paar vraagjes.

Op 7 dec, ben ik op advies van de ka, overgestapt op 4x200cc. De fles van 23.00u kwam hierdoor te vervallen, omdat ik Lynn niet wakker kreeg en ze maar 10/20cc dronk en gewoon 's nachts om een uur of 4.00 wakker werd. Dus op haar advies heb ik die fles laten vervallen en ze slaapt nu dus van 20.00u tot 4.00u. Geef haar dan het fiepje en ze slaapt tot 8.00u.

Nu is het zo dat, als ze haar fles leeg heeft, ze begint te huilen, omdat de fles dus leeg is. Nu heb ik van de week het cb gebeld en hun advies was om weer 5 voedingen te geven. Dit heb ik een paar dagen gedaan, zonder succes. Ze werd 's nachts elk uur wakker. Ze dronk dan trouwens maar 40/50cc.

Ik mocht niet 210+7 aanbieden, want dan rekt haar maagje uit.

Wat moet ik nu doen? Ik geef haar friso comfort gemengd met friso normaal.

Mag ik haar toch 210+7 aanbieden of voeden om de drie uur, zodat ze toch aan 5 flessen komt? Of moet ik friso extra gaan halen? Of moet ik wachten totdat ik weer naar de ka moet? Ik geef haar nu sinds 2 dagen 2 lepels nutrix in haar laatste fles, maar nog is ze niet tevreden.

Help.

Alvast bedankt voor je antwoord en sorry voor het hele verhaal.

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hoi,

Ik zou in ieder geval het advies van je kinderarts opvolgen. Misschien dat je na de feestdagen eens kunt overleggen of je 4 flesjes van 210 mag geven.

Ilja

Deel Deze Pagina