Hey meiden! Mijn zoontje is vandaag 6 maanden en ik wil eigenlijk eindelijk wel eens met hem gaan babyzwemmen. Hij vindt het badje erg leuk en daarom gun ik hem dat plezier ook. Wat me tegenhouden heeft om het niet eerder te doen is dat ik niet echt in een badpak durf.. Ik heb nog steeds een slappe-hang-keizersnee-buik en ik schaam me dus.. Maar ik vind nu dat mijn zoontje daar niet de dupe van mag worden dus dat ik het gewoon moet doen.. Mijn vraag nu aan jullie, weten jullie een badpak wat misschien iets slanker maakt? En die er ook niet al te lomp uit ziet, haha.. En wat voor soort dingen gaan ze doen met het zwemmen? Is er trouwens iemand die het in De Hoorn in Alphen a/d Rijn doet? Thanks!
Ik zag bij de hema figuurcorrigerende zwempakken!! Misschien is dat iets? Ik ben ook met babyzwemmen begonnen toen mijn dochter 6 maanden was. Ze vindt het nog steeds heerlijk! Echt een aanrader. Bovendien zit je met allemaal pas bevallen dames, dus je bent echt niet de enige die (nog) niet strak is!! Baby/peuterzwemmen is bij ons een combi van liedjes zingen en bewegingen maken door het water, drijven, met speeltjes spelen, spetteren, van de kant af 'springen' etc etc. Kortom, heel erg leuk en zeker de moeite waard!
Gewoon gaan joh! Ik zie er ook niet super uit, ga elke vrijdag baby zwemmen doe ik al sinds Collin 8 weken is! en er zijn bij mij moeder die er weer picobello uit zijn *jaloers* en moeders zoals ik met nog wat hangend vlees/vet haha Je doet het voor je kind.. ik heb gewoon een normaal badpak en heb er schijt aan!
Je hebt idd corrigerende badpakken, die houden de boel wat netter op zn plek. Oa te krijgen bij wehkamp, voor niet eens heel veel geld. Enne, gewoon gaan hoor. Kijk zelf maar eens rond, er lopen maar weinig baywatch modellen in t zwembad hoor!
Zou gewoon gaan. Als je tussen de middag gaat zwemmen zijn er sowieso alleen huismoeders en opa's hahaha.
Hier geen keizersnede gehad maar ook nog een hangbuik.. Echt los vel haha.. Maar ja, ben wel gaan zwemmen, in een normaal badpak zie je het ook niet echt.
haha ik zie er niet uit in mijn bikini. Maar hoelang zit je nou boven water????? En weet je dat ik me zo niet eens kan voorstellen hoe de andere moeders er uit zien in hun badkleding wat tja.... die kindjes stelen toch echt alle aandacht! Gewoon doen!
Ik heb deze bij de Hunkemoller gekocht! Ik vind hem heel erg afkleden en heb echt nog een mega hangbuik van de zwangerschap maar hij loopt net over die rand
tja, dat is echt waar... 2 seconden naar de mama en de rest van de tijd wordt er naar je kindje gekeken
Oh ja sommige meiden zijn echt al weer vreselijk in model en zie je niet eens dat ze zwanger zijn geweest. Toevallig zei ik dat dinsdag nog in het zwembad. Ach riep een ander vrouwtje, ik was model voor mijn zwangerschap en zie hier.... Tja mijn buik is ook geen plaatje maar het kan me niets schelen. Ik heb een tankini aan die een heel deel verstopt en mijn dochter is toch de aandachtkrijger.
Nou jullie hebben me al overtuigd hoor ik ga het gewoon doen En ik zal eens kijken voor een geschikt badpak, ik denk dat het sowieso zwart gaat worden.. En jullie hebben ook gelijk de aandacht gaat toch naar de kindjes, en zo hoort het ook
Hoi Ik heb ook een ks gehad. En we zwemmen vanaf dat ons dochtertje eenmaand of 4 is. In het begin had ik ook enige gène wat betreft mijn figuur. Nou het valt bij mij nu reuze mee hoor. Alle moeders zijn bevallen en sommige zijn weer heel strak maar de meesten niet hoor(gelukkig) Ik schaam mij nu niet meer. Ik draag nu deze http://www.wehkamp.nl/damesmode/badmode-strandmode/bikini/great-looks-beach-tankini/C01_L08_L81_955310/tankini, een heel leuke, al kruipt ie soms wel wat omhoog. En qua dingen die we tijdens het 'zwemmen' doen: vooral spelletjes met muziek, beetje op de buik, beetje op de rug, als je wilt en het aandurft even onder water. Later van de kant of van een mat in het water glijden. Spelletjes met speeltjes, hier is het erg leuk vind ik.
Ik snap je wel hoor, maar je kindje vind het vast geweldig, dus lekker gaan. Ik moest die eerste keer ook echt even over een drempel heen, niet alleen om mijn buik, mijn benen zitten helemaal onder de striae. Wel heb ik een corrigerend badpak van de hema en dat werkt best wel. Je moet alleen niet zulke grote borsten hebben (zoals ik dus), want dan loop je de hele tijd het bovenstukje te hijsen.
ik heb dit figuur corrigerende zwempak gekocht bij de V&D.. ik heb maat 48, en hij maakt mijn buik echt bijna onzichtbaar.. geweldig vind ik het ! haha ik heb dit zwempak wel in het zwart gekocht... bij de borsten zit hij trouwens ook perfect..
hier ook hang buik van keizersnee. ik had gewoon scheit aan iedereen en ik doe het zwemmen voor mijn zoontje. ik ben ook totaal niet tevreden met mijn uiterlijk. maar ik weet dat er toch niet naar mij gekeken word zovan: hey wat een hang buik zeg! je heb een wereld prestatie neergezet, bevallen. en dat is niet zomaar even iets dat je doet. het vraagt veel van je lichaam en dat onderschatten mensen heel erg. ik heb echt poep aan anderen en als ze vinden dat ik lelijk ben, of hang buik heb. nou dan is dat zo, ik ben er om te zwemmen met mijn ventje, niet voor een modeshow te lopen toch